fps berekenen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
hoe kun je tijdens het gamen zien hoeveel fps je hebt?? ben namelijk videokaart aan het overklokken en 3dmark03 is al van 904 punten naar 1300 gestegen:D kwil eens zien of het bij gamen ook beter gaat(hoewel ik denk dat cpu ook nog bottleneck is: 1800+ amd en geforce 5200: core van 250 mhz naar 316 mhz overclocked en geheugen naar 499) dus een cpu overklok komt nog. maar eerst die fps berekener?? is dit een progje dat op de agtergrond wordt uitgevoerd?
 
Vaak kun je in de console het commando "stat fps" gebruiken..

Dit is in ieder geval bij alle UT-based games.
 
hoe geraak ik in console??(kan dit ook bij quake 3? of tog in ieder geval UT2004(demo)) en BF2(ja raar maar waar hij draait op mijn pc en nog vloeiend ook!! terwijl het minimum een geforce 5700 is: kijk maar eens naar mijn athlon systeem(dus niet de pentium 4 die krijgt BF2 niet aan de praat:p)
 
tilde.gif


Tilde_L.gif
 
ik heb azerty: dat is tog die knop waar = en + ook opstaan:confused: als ik dan ook op 'alt GR' + '~' druk(zonder ') gebeurt er nix: ik moet dit tog ingame doen??? of niet?
 
In Unreal Tournament op de knop drukken waar ` en ~ op staan.
Zonder ALT GR, want das was niet gezegd :).
 
die knop heb ik niet:confused: bij mij staat daar ² en ³ op. eens op andere pc kijken
 
kmoest op * drukken:p dan ging het, maar ik zie 2 getallen staan: de bovenste zeker? (screen komt nog)
 
stat fps bij quake 3 werkt niet, wat moet ik daar dan invullen??(wrom vind ik hier niets over trug op google:confused: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan