fps drop met 7900gt

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikjuhhh11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
hallo, ik sinds een tijdje terug problemen met mijn 7900gt.
mijn specs zijn:
-abit kn8-sli
-amd athlon 3500+
-7900gt
-kingston 2x 512mb ram
-antec 450 watt voeding

Ik heb het eigenlijk op elk spel wat ik speel, en het probleem is dat ik eerst nergens last van heb, en na 10 minuten begint de fps met dalen. En in call of duty 2 betekend dat dat hij van iets boven de 200 tot onder de 40 fps gaat.

-Het kan niet aan spyware liggen want ik heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd.
-Ook ligt het niet aan de driver want ik heb al verschillende soorten drivers gedownload, waarbij hij nog steeds hetzelfde probleem heeft
-ik heb ook gekeken of het misschien niet aan het geheugen lag en hem opgestart met 1x 512, maar dat werkte ook niet.

Als iemand een oplossing heeft zou dat harstikke mooi zijn, alvast bedankt voor het lezen!

normaal is de temperatuur 40 graden, als ik aan het spelen ben is hij 53 graden. Dus dat hoort niet het probleem te zijn.

fps drop

Hallo.

Nou 53 vind ik zelf best hoog, naar een aantal uren gamen bij mij wordt het niet warmer dan 40 graden.

Onno

fps

Keerstje goed onstoffen (als je dit nog niet gedaan hebt) actieve coeler zit er op neem ik aan?

ja, en ik heb riva tuner geinstalleerd, zodat ik even kan kijken of er iets veranderd op de achtergrond als ik speel, en er veranderd helemaal niks. De core clock blijft nog steeds op dezelfde hoogte staan, net zoals de memory clock.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan