FPS (FirstPersonShooter) Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuwtien

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Hey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een paar goeie, online, FPS spellen...
Ik heb er al een paar gevonden zonder download, maar verder dan 2 geraak ik niet.
Hebben jullie nog idee'tjes? Met of zonder download, maakt niet uit, maar wel liefst zonder! :)

Op voorhand bedankt!

Zonder download zijn weinig of niet te vinden. Ik ken wel Combat Arms.

De gehele Call of Duty reeks is heel goed. Kan je Call of Duty 2 aanraden, ligt voor 5 euro in de koopjesbak.

Zijn inderdaad heel goed. Cod 2 is nog te spelen met mindere systeemeisen dus als je een bad computer hebt kun je die nog erg goed spelen!

de FPS die ik heb liggen zijn:

CoD Reeks (Call of Duty)
Medal of Honor
Left 4 Dead
Battlefield reeks (bijv. battlefield 2 - Binnenkort GRATIS online te spelen @ hetzelfde spel maar dan gratis :P)
Borderlands
Team Fortress 2
Half Life

Online games:

War rock
F.E.A.R. Combat
Battlefield Heroes ( niet echt FPS maar wel super gaaf)

Kijk anders even in deze link: -click-

Hier staan een aantal goeie FPS in die wel de moeite waard zijn.

Succes!

Robert.

Ik had afgelope week ook even rond gekeken voor gratis FPS maar ik heb wel gemerkt dat deze erg onder de maat zijn vergeleken met de betaalde spellen. Het is zo simpel en lelijk allemaal. En Combat Arms is helemaal niet aan te raden, TE veel cheaters! Ik dacht gistere even weer eens dat spel te spelen... de eerste 5 spawns gelijk doodgeschoten en ik heb het metteen weer verwijderd! Rot spel... de gratis spellen zijn dus niet aan te raden qua kwaliteit en "veilig" spelen. Maar ik zou als ik jouw was gewoon voor je iets koopt wel even op youtube bekijken wat je van het spel vindt qua kwaliteit, download het (illegaal ofzo) voor single player en koop het voor de multiplayer :). Call of Duty: Black Ops is ook heel erg mooi en een aanrader op dit moment!

Succes

Killzone 3 is trouwens ook een erg mooi spel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan