FPS speciale gamingmuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

internetworking

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Beste game-experts,

Ik heb twee vragen m.b.t. gamen maar ik stel ze om het hier overzichtelijk te houden even apart.

Vraag 2

Ik speel voornamelijk veel FPS-spellen (zoals de verschillende Unreal smaken) en zoals de meeste van jullie wel weten komt daar onder hoge snelheid heel veel skill en behendigheid kijken. Ik heb nu een optische Logitech-muis, en zit eraan te denken om een speciale gaming-muis aan te schaffen.

Heeft zo'n gaming-muis nog meerwaarde? Want ik wil voornamelijk m'n aim verbeteren en heb het idee dat zo'n gaming-muis hierbij misschien wel helpt. Maar misschien valt dit wel mee. Graag jullie meningen hierover.

Ik weet overigens dat die dingen in 100 verschillende smaken verkrijgbaar zijn met bijv. gewichtjes en ultra hoge resolutie enz. enz., maar ik ben niet van plan om bijv. 70 euro aan zo'n ding uit te geven :).

Alvast bedankt :thumb:
edit: met FPS bedoel ik uiteraard First Person Shooter en niet frames per second

tja, kan maar voor een klein deel antwoorden maar dacht; laat ik toch mn steentje bij dragen hier.
dus, ik heb eens op een soort beurs zo'n soort muis bedient tijdens fps gamen, en ik vond t tegen vallen, vond t zelfs lastig! maar zoals je al zelf zei, er zijn ontzettend veel verschillende soorten hierin, en dit was maar 1 zo'n muis. (deze had een hele grote bal waarop je je hand legde).
vond t eerlijk gezegt waardeloos te bedienen en dat ding koste inderdaad rond 70 euries als ik t me goed herinner. ben zelf ook gek op fps games, en ben zelf erg tevreden met mn gewone muis (Logitech, zonder balletje maar met rood ledje).

maar, dit is persoonlijk, denk dat t beste is dat je kijkt of er ergens n winkel bij je in de buurt is die die dingen heeft, en waar je ze ook nog uit proberen kan. want misschien zit er wel eentje bij die precies geeft wat je wil.
zou inderdaad niet zomaar eentje kopen,
succes ermee

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan