nietzoslim90
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2009
Hallo,
Ik heb een vraag, ik ben van plan om een 24 inch beeldscherm te kopen namelijk de ilyama ProLite E2407HDSD-b1.
Deze heeft als specificaties :
Zelf weet ik niet welke beeldscherm ik nu heb uit me hoofd (ben nu niet thuis) maar wat ik wel weet is dat het beeldscherm wat ik momenteel gebruik een:
Nu vraag ik me af of ik door de 24 inch beeldscherm met de specificiated die bovenaan staan met bijvoorbeeld games een veel hogere fps kan halen? aangezien de responsetijd veel sneller is en volgens mij de hz ook meer is.
Of heeft dit er allemaal niet mee te maken? en zal het veel schelen met fps (ik speel zelf een oude cod spel, waarbij die vaak net niet de 333 fps haalt)
Zelf heb ik als videokaart de nvidia geforce gts250 (misschien handig om te weten dat er dus dvi aansluiting zit)
ps. natuurlijk koop ik niet alleen het beeldscherm voor betere fps want ik photoshop zelf veel en kijk veel films op me pc's maar vind het wel fijn om te weten of je door een andere beeldscherm veel meer fps kan halen.
Ik hoor het graag van jullie,
Groetjes,
Nietzoslim90
Ik heb een vraag, ik ben van plan om een 24 inch beeldscherm te kopen namelijk de ilyama ProLite E2407HDSD-b1.
Deze heeft als specificaties :
SKU 256532
Fabrikant iiyama
Helderheid 300 cd/m²
Hoek schuine stand 0 - 20 °
Kijkhoek, vertikaal 160 °
Ingebouwde camera N
Gewicht 5000 g
Frequentiebereik verticaal 56 - 75 Hz
Luidsprekers 2 x 3W
Kleur Zwart
Horizontale grootte beeld 521.3 mm
Stroomverbruik 46 W
Stroomvoorziening 100 - 240 V, 50 / 60 Hz
DVI-D poorten 1
VGA (D-Sub)poort(en) 1
Responstijd 2 ms
Separate H/V sync Y
Met TV Tuner N
VESA-standaard 100 x 100 mm
Frequentiebereik horizontaal 31 - 80 kHz
Contrastverhouding 1000:1
HDCP Y
Ingebouwde luidsprekers Y
Beeldschermdiagonaal 24 "
Compatibele besturingssystemen Windows 95/98/2000/ME/XP/Vista
Contrast ratio (dynamic) 60000 : 1
Beeldformaat 16:9
Afmetingen (B x D x H) met voet 560 x 220 x 404.5 mm
Bevestigingsmogelijkheid voor kabelslot Kensington
Aantal kleuren 16.7 M
Verticale grootte beeld 293.2 mm
Kijkhoek, horizontaal 170 °
Plug-en-play Y
Resolutie 1920 x 1080 Pixels
Zelf weet ik niet welke beeldscherm ik nu heb uit me hoofd (ben nu niet thuis) maar wat ik wel weet is dat het beeldscherm wat ik momenteel gebruik een:
22 inch beeldscherm is
responsetijd: 5ms
resolutie: 1680x1050
kan hem maximaal op 60hz zetten
Nu vraag ik me af of ik door de 24 inch beeldscherm met de specificiated die bovenaan staan met bijvoorbeeld games een veel hogere fps kan halen? aangezien de responsetijd veel sneller is en volgens mij de hz ook meer is.
Of heeft dit er allemaal niet mee te maken? en zal het veel schelen met fps (ik speel zelf een oude cod spel, waarbij die vaak net niet de 333 fps haalt)
Zelf heb ik als videokaart de nvidia geforce gts250 (misschien handig om te weten dat er dus dvi aansluiting zit)
ps. natuurlijk koop ik niet alleen het beeldscherm voor betere fps want ik photoshop zelf veel en kijk veel films op me pc's maar vind het wel fijn om te weten of je door een andere beeldscherm veel meer fps kan halen.
Ik hoor het graag van jullie,
Groetjes,
Nietzoslim90
Laatst bewerkt: