Hallo allemaal,
Ik heb een nieuwe pagina op mijn website daar mensen berichtjes kunnen posten... Dat wordt opgeslagen in een html document. Dus dan zou ik de tekst een kleur kunnen geven... Maar dat is dus een probleem....
De code van het php post bestand is:
(Ik laat ff de bestands locaties geheim wegens de nog niet afgeronde dingentjes...)
Oke, dit is nog simpel, maar nu wil ik het eeen kleur geven.
Html code:
Maar zoals iedereen kan zien, staan er in de html code 2 aanhalingstekens, en daardoor wordt de fputs in het php documnet gestopt.... En daarom geeft ie fouten op line 10....
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
(PS. Ik kan natuurlijk ook gewoon de hele pagina een kleur doen maar dat is juist wat ik niet wil...
)
Gino
Ik heb een nieuwe pagina op mijn website daar mensen berichtjes kunnen posten... Dat wordt opgeslagen in een html document. Dus dan zou ik de tekst een kleur kunnen geven... Maar dat is dus een probleem....
De code van het php post bestand is:
PHP:
<?php $Naam = $_POST["Naam"];
$Opmerkingen = $_POST["Opmerkingen"];;
$data = "het-bestand.html";
$file = fopen($data , "a");
$tijd = time();
$datum = strftime("%d/%m/%y %H:%M", $tijd);
fputs($file, "
Name: $Naam<br><br>
Time: $datum<br><br>
Song Title:<br>
$Opmerkingen<br><br>
-----------------------------------------<br><br>
");
fclose($file);
echo "Thank you";
?>
<meta HTTP-EQUIV="REFRESH" content="0; url=de-redirect-pagina.html">
(Ik laat ff de bestands locaties geheim wegens de nog niet afgeronde dingentjes...)
Oke, dit is nog simpel, maar nu wil ik het eeen kleur geven.
Html code:
HTML:
<FONT COLOR="#FF00FF" >De tekst</FONT>
Maar zoals iedereen kan zien, staan er in de html code 2 aanhalingstekens, en daardoor wordt de fputs in het php documnet gestopt.... En daarom geeft ie fouten op line 10....
Weet iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
(PS. Ik kan natuurlijk ook gewoon de hele pagina een kleur doen maar dat is juist wat ik niet wil...

Gino