FragFX Shark 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

boergamer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Ik heb de FragFX Shark 360 dus voor de xbox 360 gekocht, maar hij werkt niet
.
Ik heb mijn controller in de dongel gedaan zoals het in het boekje staat en toen de controller en fragchuck aangedaan, maar hij doet niks.

Iemand enig idee hoe dat kan? Heb al gegoogled en SplitFish een mail gestuurd, maar nog niks terug of niks gevonden.

PS: Werkt het ook met een Play&Charge kit ipv een bedraadde controller?

Hoi Boergamer,

Je vraag zal inmiddels vast opgelost zijn. Maar ik had gister hetzelfde probleem. Een Play&Charge kit zal helaas niet werken (zelf ook al geprobeerd) Dit komt omdat de communicatie tussen je console en controller dan nog steeds via de lucht gaat. USB kabel is enkel voor opladen. Je hebt een echte bedraadde controller nodig, zodat je FragFX dongel de z.g.n. 'keymapping' van je controller als het ware over kan nemen. Het vreemde is dat er in de beschrijving van de FragFX 360, ofwel hun website, niets over het gebruik van een tweede originele controler genoemd wordt. Ik moest hier via een een wazig YouTube filmpje achter komen.

Maar goed. Heb een bedraadde controller erbij gehaald en vervolgens alles aangesloten en het werkt perfect. Succes ermee! Ik hoop dat dit je helpt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan