Frame formaat wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slicer

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Ik heb een frameset aangemaakt (top, links en midden) en wil nu graag de topframe hoger maken. Hoe kan ik dit doen? Ik begrijp dat er sleepkaders moeten zijn die door ze te verslepen de frame van formaat doen veranderen. Ik kan deze echter niet vinden.

Verder vertoond mijn frameset de volgende tekst; Recursive frameset error.index.html . Wat is hiervan de betekenis?

Je kan inderdaad je frames vergroten en verkleinen door de "border" in de design-mode te verslepen.
Standaard staan deze echter niet zichtbaar. Daarvoor kan je doen zoals op de afbeelding in de bijlage.

Greetz : Jer:cool:en.

Bijlagen

• DWshowframeborder.jpg
    DWshowframeborder.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 37
Je kan inderdaad je frames vergroten en verkleinen door de "border" in de design-mode te verslepen.
Standaard staan deze echter niet zichtbaar. Daarvoor kan je doen zoals op de afbeelding in de bijlage.

Hallo Jeroen,

Het is mij inmiddels gelukt. Bedankt voor je hulp.
Kan je mij vertellen wat Recursive frameset error.index.html betekent?

Dat weet ik jammer genoeg niet. :(

ik geloof dat het inhoud dat er een frameset word geladen in een van de frames van dezelfde frameset. Je krijgt dan het effect dat je wel eens ziet dat een camera tijdens een tv uitzending het tv beeld van die uitzending laat zien: een steed terugkerend hetzelfde beeld.

Kan je mij vertellen wat Recursive frameset error.index.html betekent?

Zie:
http://www.google.nl/search?hs=UAn&...=Recursive+what-is+frameset&btnG=Zoeken&meta=

Hoogstwaarschijnlijk heb je de index.html geladen in een frame.
Je dient dus
index.html
top.html
menu.html
content.html

te hebben, dus 4 pagina's om er drie te tonen.
Ik denk dat je content.html als index.html hebt aangegeven.

Content.html heet bij mij meestal home.html
omdat dit de eerste pagina is van de content.
Opd ie manier is de link Home ook makkelijker aan te geven.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan