Frame maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moesje15

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2005
Ik heb een partnerlink systeem. Webmasters kunnen voor 1,30 een link bij mij bestellen, als mensen op die link van hun drukt wil ik dat er bovenaan een frame komt.

Dit even als voorbeeld:

http://www.good-tutorials.com/track/10395

Zie daarboven het frame. Hoe maak je nu zoiets?

Greetz,

Steven

Als je dat niet weet, vind ik dat jij hier geen geld aan mag verdienen. Of je moet iemand inhuren om het te doen.

Heb ik ooit gezegd dat ik geld aan het frame verdien? Nee dus! .. Alleen ik heb het al gevonden.

Toch bedankt voor je reactie. Ahum.

Geplaatst door Moesje15
Heb ik ooit gezegd dat ik geld aan het frame verdien? Nee dus! .. Alleen ik heb het al gevonden.

Toch bedankt voor je reactie. Ahum.
Zeggen wij dat het over dat frame gaat ? Het gaat erom dat als je niet eens weet hoe je een simpel frame maakt (laat staan er MOEITE voor doen), dan moet je niet een partner systeem starten.

Maar het zal wel aan ons liggen :thumb:

Ik heb het linkpartner script al, en ik weet hoe je een frame maakt. Maar ik weet niet hoe je een frame maakt dat zich automatisch bij een iframe toevoegd.. Naja kan het niet precies uitleggen. Maar zal wel aan mij liggen :thumb:

Wat wij vreemd vinden is dat je een commerciele site maakt voor webmasters, en zelf niet weet hoe je een PHP, PERL of ASP script maakt.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan