Framedyn.dll mist???

Status
Niet open voor verdere reacties.

wskart

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
heey mensen van helpmij:p

ik heb een probleem. als ik me aanmeld op mijn account krijg ik de melding van EXPLORER.EXE kan onderdeel niet vinden. en dat is dan framedyn.dll.
ik heb het al eerder gehad met spybot S&D. maar datr is al voorbij.
en als ik soms een map sluit schiet alles uit(behalve de pc) de taakbalk weg en mappen op het bureaublad ook weg... na zo'n 10 seconde is alles er weer:confused: ik dacht aan spyware maar heb ik allemaal al gescand:cool: errst wat gevonden dat hadk verwijderd maar het probleem bleef.:confused:

ik heb het internet al helemaal afgezogt bij microsoft en meer.
kon niks vinden. dus ik kom naar JULLIE toe:D jullie weten het meestal bij mijn vragen:thumb:

Microsoft adviseert de volgende oplossingen voor XP:

Het bestand Framedyn.dll vervangen
1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
2. Typ in het vak Openen het volgende: %systemroot%\system32\dllcache en klik op OK.
3. Klik met de rechtermuisknop op framedyn.dll en klik vervolgens op Kopiëren in het snelmenu dat wordt weergegeven.
4. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
5. Typ in het vak Openen het volgende: %systemroot%\system32\wbem en klik op OK.
6. Klik op Plakken in het menu Bewerken. Als u wordt gevraagd of u het bestaande bestand wilt vervangen, klikt u op Ja.

en

1. Klik op Start, klik met de rechtermuisknop op Deze computer en klik vervolgens op Eigenschappen in het snelmenu. Als het volgende foutbericht wordt weergegeven, klikt u op OK:
rundll32.exe - Kan onderdeel niet vinden

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat framedyn.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
2. In het dialoogvenster Systeemeigenschappen klikt u op het tabblad Geavanceerd.
3. Klik op Omgevingsvariabelen.
4. Klik onder Systeemvariabelen op Pad en klik vervolgens op Bewerken.

OPMERKING: als er geen Pad-variabele wordt weergegeven, klikt u op Nieuw. Typ in het vak Naam van variabele de tekens Pad .
5. Typ in het vak Waarde van variabele de tekens:
%SystemRoot%\system32;%SystemRoot%;%SystemRoot%\System32\wbem
6. Klik driemaal op OK (steeds wanneer dit mogelijk is).

:thumb:
bedankt pasja.

dit had ik al gelezen maar ik zou de comp. opnieuw opstarten en kijken wat ie zegt;)
jullie horen het werl als t goed gaat;)

:(ehhh. nou

hij doet weer hetzelfde:shocked: en dat met die taakbalk en mappen ook :confused:
nog een oplossing?

Tja, als Microsofts oplossing ook niet werkt dan wordt het mogelijk lastiger.

opgelost

het is opgelost pasja:thumb:

heb met avg anti spywar,spybot S&D, ad aware se, avg virus scanner en vundofix.
gescand in de veilige modus. en hij vond 13 trojans die die anders niet vond.;)

maarr...
voor iedereen zeg ik nu. ELKE VIRUSSCANNER VAN HET RIJTJE VOND VERSCHILLENDE VIRUSSEN;)
dus denk niet dat je klaar bent met alleen avg:thumb:

er zat ook een trojandownloader virus bij:shocked: gelukkig dat die weg is:D

maar vraag is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan