frames gebruiken of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
als vervolg op mijn vorige vraag http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=145837

----------------------------------------------------------------------

het programma dat daarin vernoemd word "A.F.9 Replace Some Bytes" kan gebruikt worden om enkele regels te vervangen, maar dus geen scripts van 2 of meer regels.

nu zou ik de pagina kunnen indelen in frames zodat ik het menu maar 1 keer moet veranderen en dan blijft het bij alle pagina's hetzelfde....maar valt dit wel aan te raden want is het niet zo dat een zoekrobot de links in een frame niet kan vinden????

er lijkt niet meteen iemand een antwoord op te weten....maar ik ga het toch maar zonder frames doen en ben elke pagina handmatig aan het veranderen.
het zijn er wel 5000 maar ik moet ze toch nog vertalen in het nederlands dus....

Kan je editor dit niet?
Arachnophilia en AceHtml kunnen dit wel.
Alle ingeladen pagina's kunnen een bepaalde tekst/scriptcode in een keer vervangen.

:cool:

Kan je editor dit niet?
Arachnophilia en AceHtml kunnen dit wel.
Alle ingeladen pagina's kunnen een bepaalde tekst/scriptcode in een keer vervangen.

Ook NoteTab kan dit www.notetab.com

coffeecup html editor kan een find&replace doen in een map.
Alle bestanden in die map worden dan gewijzigd.

t.

Geplaatst door peter vazed
Ook NoteTab kan dit www.notetab.com

Dat is leuk, heb Notetab gedownloaded, piece of cake nu. Vanmiddag wat ermee zitten rommelen. Heb tot nu met het simpele Yahoo en notepad spul gestoeid.

Thx a lot.

J.

Notetab Vraagje

Gisteren wat met Notetab gedaan, roep doc. nu weer op en ik zie linkervenster niet met alle tags etc.

Gezocht bij de menubars, kan het niet gevonden krijgen.

Joanne

Sorry heb hem al, nu eens onderaan gekeken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan