Frames opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Solidsander

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Telkens als ik m'n frameset opsla en ik open het bestand daarna in Internet explorer krijg ik te zien dat hij de site niet weer kan geven.
De frames staan wel goed, maar hij laadt het .html document niet in de frames.

Wat kan ik hier aan doen?

Werkt het ook nog niet na een keer op de knop vernieuwen te hebben gedrukt? Gaat het om een online website of op je harde schijf?

Heb je een link of kun je de frameset hier posten, als code of bijlage?

Vr.Gr. Egel.

De verwijzingen naar de pagina's die in de frames moeten komen te staan zouden fout kunnen zijn, controleer dat even!

Het gaat om een site die op mijn harde schijf staat.
De verwijzingen zijn goed. Daar heb ik al heel vaak naar gekeken. In dreamweaver zelf ziet het er ook allemaal goed uit, maar als ik ga previewen werkt het niet meer.

Ik heb ook al een aantal testsites gemaakt met frames en daarbij heb ik de hele tijd hetzelfde probleem.

Heeft dreamweaver niet ook zoals golive een source-tab en kun je daar foutcontrole uitvoeren?

Het kan één teken zijn wat verkeerd staat waardoor de ene browser (versie) het goed weergeeft en de andere niet. Dat kan ook in een script of stylesheet staan.

Je ziet een aantal pagina's met: "De pagina kan niet worden weergegeven.". Als je zo'n pagina rechtsklikt en eigenschappen kiest, zie je dan bij het adres op het einde wel de bedoelde pagina staan? Als:
res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/dnserror.htm#http://www.helbmij.nl/

Vr.Gr. Egel.

Het probleem is al opgelost.
Ik heb het met een nieuwere versie van dreamweaver nog een keer geprobeerd en toen werkte het wel :)

Bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan