Frames

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis1974

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2000
Ik heb een internet site gemaakt met allerlei frames. Nu ik diverse codes toegevoegd zodat ik mijn site gewoon kan aanmelden in zoekmachines. Maar toch ben ik niet zichtbaar in zoekmachines. Kan iemand een code geven dat dit wel kan.

Alvast bedankt.

www.vandrielfinance.nl

Geplaatst door dennis1974
Ik heb een internet site gemaakt met allerlei frames.
En dat is bijzonder goed te merken ook. Mijn browservenster staat net niet helemaal gemaximaliseerd en onderaan zie ik dit (zie bijlage). Ik kan die tekst ook niet omhoog krijgen doordat je scrolling "no" in je code hebt gezet. Maar zelfs als je daar "yes" had gezet, was er onderin een heel klein scrollbalkje verschenen, wat ook niet echt fraai was geweest.
Als ik jou was zou ik de site gewoon opmaken met een tabel. Het is toch de bedoeling dat je potentiële klanten alles kunnen lezen.
Het geheel - en met name de tekst - doet ook nogal amateuristisch aan. Ervaringen combineren tot een kantoor (?) En een tekst als deze "Meer informatie over genoemde activiteiten vindt u door op de buttons links te klikken" is zelfs geheel overbodig en nog fout ook; iedereen begrijpt waar hij moet klikken en bovendien zijn dit geen buttons, maar links, die er ook al niet echt mooi uitzien door de afwijkende grootte van de letters.
Sorry voor dit harde oordeel, maar als ik een belastingadviseur nodig had en op deze site terechtkwam, zou ik toch nog even verder zoeken.
Maar toch ben ik niet zichtbaar in zoekmachines. Kan iemand een code geven dat dit wel kan.
Daar is geen code voor. En ook de description- en keyword-metatags hebben tegenwoordig weinig zin meer. Google bijvoorbeeld kijkt alleen nog naar de tekst in de body.
Je kunt je wel aanmelden bij Google (op hun zoekpagina onder Alles over Google en dan bij URL toevoegen/verwijderen), maar dan kan het nog wel een maand of 4 duren voordat ze je in hun index opnemen.
Verder baseert Google zijn ranking op het aantal links dat naar een site verwijst. Om hoog in de zoekresultaten te komen, moet je er dus voor zorgen dat veel andere sites naar die van jou linken.

Guus.

Laatst bewerkt:
tabel

Als ik mijn website maak in een tabel, hoe zorg ik er dan voor dat alleen mijn rechter pagina wordt geladen als er op de links wordt gedrukt?

Alvast bedankt,

Dennis

Re: tabel

Als ik mijn website maak in een tabel, hoe zorg ik er dan voor dat alleen mijn rechter pagina wordt geladen als er op de links wordt gedrukt?
Dat kan niet, maar als je op elke pagina dezelfde tabel op dezelfde plaats zet, maakt dat geen verschil. Natuurlijk moet je er wel voor zorgen dat de titel in de bovenste cel en de links in de linker cel op dezelfde plaats staan.
Kijk in deze thread maar even naar mijn derde antwoord. Dan zul je ook zien dat je met tabellen veel flexibeler bent.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan