Frameskipping probleem in games (geen lagg)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dudedude

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
hoi ik heb een irritant probleem als ik games speel, want als ik namelijk een tijdje games waaronder madden nfl 08, gta san andreas en fifa 08 speel dan gaat het spel meestal na ongeveer een half uur haperen (het lijkt meer op een soort van frameskipping maar dan achterlijk snel) en naarmate ik langer speel wordt het steeds erger en erger.
Als ik mn Pc dan ff restart dan gamed het gewoon weer goed maar dan moet ik weer na een half uur m'n pc herstarten als ze weer gaan haperen.(Ik heb het probleem trouwens tot nu toe alleen nog bij de genoemde spellen, en zwaardere spellen zoals Oblivion en Pro Evo 08 doen het gewoon perfect en kan ik uren blijven spelen)

mijn PC specs:

AMD Athlon 64 X2 4200+
Sapphire X1950GT 512 MB
MSI k9Nf-Ultra
Spire 500 Watt voeding
2x 512MB Kingston
Dikke CRT monitor 17" (misschien ligt het aan deze monitor)

PS: het ligt waarschijnlijk niet aan mijn videokaart want ik had hiervoor een Asus X1950 Pro 256MB (die had ik geruild omdat ie koelingsproblemen had) en toen had ik hetzelfde probleem

In gta san andreas probeer eens om frame limiter in te schakelen. Nadien kan je je beeldschermresolutie en anti-aliasing instellingen verhogen.Stel bij Visual FX Quality op very high.

Start het Catalyst Control Center op zorg dat je in het advanced view zit indien niet druk bij view op advanced view,druk nu op het plusteken voor 3d,selecteer all settings,scroll naar beneden tot dat je bij de sectie wait for vertical refresh en zet de schuifbalk naar rechts zodat je ziet staan always on druk op apply en ok.

Je zou ook dit eens kunnen doornemen en uitproberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan