framework 1.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

post4me

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
momenteel werk ik op een wat oudere laptop en de laatste tijd wordt er steeds de vraag gesteld of ik Microsoft .Net Framework 1.1 wil installeren.
Kan iemand mij de zin/onzin hiervan vertellen.

Beste "post4me",

Welkom op Helpmij :)

Het is hier echter gebruikelijk om je vraag in de juiste sectie te plaatsen.
De "Members Chat" is niet de plaats om computer-gerelateerde vragen te stellen.

Bij deze heb ik je vraag naar een betere sectie verplaatst.

Excuus maar ik ben nieuw en weet de wegen (nog) niet op de juiste wijze te bewandelen, dank voor de correctie

Geen punt, je bent heus niet de enige ;)

Het .NET framework heb je nodig voor bepaalde programma's (bijv Paint.NET, al hebben niet alle programma's die het nodig hebben ".NET" in de naam).

Als ik dat niet gebruik mag/kan ik het dan zonder problemen verwijderen alsmede "framework 2 en 3", want ik heb problemen met rde ruimte op mijn harde schijf en probeer de programma's te verwijderen die ik niet nodig heb/ niet gebruik.
Daarnaast is er een bestand " WFV1.tmp" die ca 52 mb groot is en die ik niet kan verwijderen en dat waarom dit niet mogelijk is kan ik maar niet begrijpen(ik weet dat dit eigenlijk een 2de vraag is , maar een beetje hulp is welkom.

Als je geen programma's gebruikt die het nodig hebben (lees de "system requirements") kan je het voor zover ik weet gewoon verwijderen.
Wat betreft "WFV1.tmp" heb ik even gegoogled en het lijkt er op dat het te verwijderen is in de veilige modus of met unlocker.

Laatst bewerkt:
Als je geen programma's gebruikt die het nodig hebben (lees de "system requirements") kan je het voor zover ik weet gewoon verwijderen.
Wat betreft "WFV1.tmp" heb ik even gegoogled en het lijkt er op dat het te verwijderen is in de veilige modus of met unlocker.

Ga het proberen en alvast dank voor je hulp, je hoort later wel of het gelukt is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan