Frans Notebook-je

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elze Lammerts

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Berichten
13
Goedenavond,

Tijdens onze vakantie crashte onze laptop.
Zonder laptop verder gaan wilden we niet.

In het zuiden van Frankrijk hebben we een nieuwe Acer Aspire One notebook gekocht.

Met "Windows XP home" in het Frans.
Graag willen we hier ''Windows XP'' in het Nederlands op zetten.

In de Acer past geen CD, wel een USB-stick of een SD-kaartje. Er is geen software bij geleverd.

Ik heb een Windows XP Professional CD van 2004.
Deze heb ik al een keer gekopieerd naar een USB-stick, maar terwijl de Acer bezig was van de USB-stick de gegevens over te schrijven naar de notebook, kwam de melding in het veld, dat de versie ouder was dan de Windows XP op de Acer.

Is het raadzaam om de Franse "Windows XP" op een USB-stick te zetten ? Zo ja, hoe, en wat moet ik dan doen ?

Wie heeft goede raad ?

Graag simpel uitgelegd, zodat ik begrijp wat je meldt.

Met vriendelijke groet, Elze Lammerts.
 
Laatst bewerkt:
, kwam de melding in het veld, dat de versie ouder was dan de Windows XP op de Acer.
Wat je zou moeten doen is (met als voorwaarde dat je USB-stick zich gedraagd als een cd, en ervan opgestart kan worden), is opstarten met de USB-stick en dan een schone installatie uitvoeren.
 
De beste wensen voor 2010 en goedemorgen,

Dit houdt in dat ik hetzelfde blok moet zien als wanneer ik de CD laat draaien ?
Met de keuze mogelijkheden van de installatie van Windows XP ?

En een schoon programma, daarmee bedoel je, dat ik voor formatteren moet kiezen van de C-schijf voor ik Windows XP ga intalleren ?

Met vriendelijke groet, Elze Lammerts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan