Fraps + Mw2 = Slechte connectie en muis-lag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pikacro

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2008
Berichten
29
Hey Forum,

Ik wil wat video's opnemen met fraps in Modern Warfare 2 om op youtube te zetten. Ik heb al meerdere scenes die gewoon goed zijn gegaan met opnemen, natuurlijk wel een klein beetje performance drop maargoed.
Sinds kort doet Modern Warfare 2 heel raar als ik fraps gebruik. Hij gaat stutteren, de connectie wordt slecht en krijg dan iedere dertig seconden een korte freeze. Ook gaat de muis heel erg "blokkerig" gedrag vertonen. Als je opzij kijkt springt ie pas na 2 seconden opzij, als je geluk hebt.
Ik heb al vanalles geprobeerd, settings omlaag draaien, fraps instellingen aanpassen etc. Het werkt niet.

Weet iemand wat hier de oorzaak van is, en nog belangerijker: Wat kan ik er tegen doen?

Specs:
Windows 7 (64-bit)
ASUS P5k/EPU Moederboard
Intel Core Quad @ 2.80 GHz.
8-Gb RAM Geheugen, 800 Mhz
MSI n-Geforce GTX 295, 1792 Gb VRAM
Corsair Powersupply T850-Watt

P.S. Herhaling: MW2 deed het dus in het begin wel maar nu doet hij bij het opnemen raar.
 
Bedankt voor de reactie. Ik heb 8 Gb RAM, en er is nog meer dan 100Gb vrij op mijn harde schijf. Kan RAM-geheugen ook vol komen te staan? Zoja, waar kan ik dat nakijken?

Nogmaals bedankt.
 
Ik heb een deadline, dus als iemand nog iets weet zou het fijn zijn. Zoniet, dan toch bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan