Free cleaner.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedemorgen allemaal, ik weet niet of ik met mijn vraag hier goed zit, maar ik zag geen andere module hier voor. Wie kan mij advies geven over een goede cleaner die zijn werk naar behoren doet, en die voor free is. Ik heb de hele softonic site afgestruind, maar kom steeds terecht bij: Ashampoo Winoptimizer, Registry cleaner etc. Daar ik heel weinig geld heb is dit voor mij verder geen optie. Bestaat er een cleaner, ( behalve cCleaner) die dezelfde mogelijkheden heeft, maar dan gratis? Registry cleaner, Tune up Utilities etc, hebben allemaal mogelijkheden om ook apart de registry, etc te cleanen en hebben ook een optimizer. Wie heeft hier ervaring mee. Alvast heel erg bedankt. Groetjes, Ed.:o

Goedemorgen Raymond, wow dat is de snelste reactie die ik gehad heb. Wat betreft de cCleaner, is het niet dat ik hem niet goed vind, echter weet ik niet of hij ook de boel optimized. Als hij dat doet ben ik klaar natuurlijk. Thanx voor de zeer snelle reactie. Groetjes Ed. PS, misschien ben ik paranoide aan het worden, maar in het verleden heeft er iemand mij advies gegeven hierover. Vervolgens was, na gebruik, mijn computer naar de kl.....! Daarom ben ik zo voorzichtig en vraag ik het liever aan mensen die weten wat er wel en niet kan. En gezien mijn situatie kan ik niet zomaar een andere compu uit de winkel halen.

Laatst bewerkt:
Je moet al die onzin van al die tune up proggies niet geloven. Zorg gewoon voor een schone pc met niet al teveel programma's die opstarten en ook geen zware beveiligings software (bij: Norton) en defragmenteer af en toe eens en je PC is top.

Hartstikke goed en heel erg bedankt Raymond. Hier heb ik wat aan. Wat betreft de beveiliging, dat zit wel goed, denk ik, en wat betreft de startup programma's, die ga ik nu eens onder de loep nemen, en uitschakelen wat niet nodig is. Thanx voor de hulp en mijn vraag is bij deze opgelost.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan