free host and embed mp3's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borgulas

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
ik wil mp3 bestanden van zo'n 20-30mb op mijn site afspeelbaar hebben. ik heb een player, maar ik heb geen ruimte om ze te hosten. ik zoek dus een alternatief.

ik ontdekte dat er meer dan genoeg sites zijn waar je files kunt uploaden en laten hosten, maar het probleem is dat als ik een mp3 bestand van zo'n site embed dan doet ie het de volgende dag niet meer omdat de link naar het bestand veranderd is (sessies?)

wat voor site biedt hosten van mp3's aan, waarbij je ze vervolgens ook fatsoenlijk kunt embedden/permanente link naar bestand?

ik wil mp3 bestanden van zo'n 20-30mb op mijn site afspeelbaar hebben. ik heb een player, maar ik heb geen ruimte om ze te hosten. ik zoek dus een alternatief.

ik ontdekte dat er meer dan genoeg sites zijn waar je files kunt uploaden en laten hosten, maar het probleem is dat als ik een mp3 bestand van zo'n site embed dan doet ie het de volgende dag niet meer omdat de link naar het bestand veranderd is (sessies?)

wat voor site biedt hosten van mp3's aan, waarbij je ze vervolgens ook fatsoenlijk kunt embedden/permanente link naar bestand?

Als het legale mp3's zijn ga je zeker betalende hosts vinden die het willen doen. Bespreek het wel op voorhand met hun zodat ze niet je files gaan deleten omdat ze denken dat ze illigaal zijn.

Als ze illigaal zijn: Good luck :(

Als het legale mp3's zijn ga je zeker betalende hosts vinden die het willen doen. Bespreek het wel op voorhand met hun zodat ze niet je files gaan deleten omdat ze denken dat ze illigaal zijn.

Als ze illigaal zijn: Good luck :(

als ik een betalende host kies kan ik dan niet net zo goed betalen voor een grotere opslagruimte bij mijn webhost (hoewel het dataverkeer dan ook erg zou toenemen). ik zoek naar een gratis alternatief. de bestanden zijn legaal. het beste wat ik tot nu toe kon vinden is: http://www.themp3host.com/
maar die heeft een limiet van 10mb. ik kan de audio wel in meerdere delen opsplitsen zodat het past, maar omdat ik regelmatig zo'n bestand wil uploaden en plaatsen heb ik geen zin om dat elke keer te doen.

heb al een tijdje een oplossing gevonden, maar dacht dat het aardig was om hem te delen :D : http://boomp3.com/

laat je je mp3's hosten en embedden op je site voor onbepaalde tijd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan