Free Nero, hoe te installeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MeMe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMe

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Op mn oude pc heeft iemand bij de computerzaak er een gratis versie van Nero opgezet en die beviel me prima. Op mn nieuwe zit die er niet op. Als ik naar Nero.com ga, kan ik er echt niet uithalen waar die versie staat. Iemand wel?
Hoe moet ik dit doen?

Gratis Nero? Ik geloof dat die niet bestaat maar ik kan het mis hebben natuurlijk. De versie die de computerwinkel erop heeft gezet zit vaak bijgeleverd bij een brander!

Ehm, volgens mij is er nooit een gratis versie van Nero geweest:confused:
Waarschijnlijk hebben ze een geregistreerde of een meegeleverde Nero op je computer gezet. Ik weet ook niet of ze in computerwinkels gratis software op de computer mogen zetten, ik ken iemand die in een computerwinkel werkt en daar mocht dat niet (winst winst winst)

op vele pc's wordt een OEM - versie van Nero geplaatst ... een licentie gekocht voor vele identieke pc's.

Oww, niet bij stilgestaan. Waarschijnlijk heb je gelijk. En aan een serienummer voor een oude versie kun je vermoedelijk niet op legale wijze komen. :(

er is wel een variant van nero. feuro maar ik vind er nergens iets meer van. Ik heb dit prog ooit op mijn pc gehad
het is ook gemaakt door ahead

er zijn brander specifiek versies van nero, dan heb je nero en die kun je instaleren zonder registratie of wat dan ook maar die werkt dan alleen maar met een merk/type brander.
de frabrikant van die brander heeft dan een licensie ervoor gekocht en levert bij elke brander die nero versie.

als je die nero op een computer instaleerd met een andere type/merk brander dan kan hij geen brander vinden en heb je er geen moer aan.

mvg

db

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan