• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Free Ultimate File opener en Smart menu verwijderen Excell werkt niet meer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Programma (app) gedownload. Nu werkt Excell niet meer. Is echt de enige oplossing de laptop terug in Fabrieksstand te zetten? Ik heb via config het programma geprobeerd te verwijderen ik heb systeemherstel gedaan. Werkt niet. Kennelijk gaat het overal inzitten. Wat een domme actie :confused:

Probeer Excel eens opnieuw te installeren

Dank Tim. Excell als programma staat er nog wel (versie 2010) maar ik kan de bestanden niet openen met Excell. Heb hier de code niet nu kan het thuis wel proberen alleen het is meer dat dat andere programma het overneemt.

Heb je al geprobeerd om de Excel bestandextensies (.xls, .xlsx etc) vanuit Verkenner opnieuw aan Excel te koppelen?

Excel staat er nog, als ik de bestanden wil openen gaat dat automatisch met die File opener. Ik kies nu in de lijst voor 'openen met' dan staat er een heleboel als ik microsoft office aanklik komt echter 12 ipv Microsoft 2007 waaronder ik werk. Ik kan een lijst apps openen daar staat ie niet. Excel staat wel op het bureaublad.

Als ik excel open en ik geef aan 'openen als administrator' werkt dat misschien? Kan dat?

Kan je dit misschien eens wat minder warrig vragen?

Welk besturingssysteem staat er op de laptop? Welke app heb je gedownload? Welke versie van office gebruik je? In #3 is het XL2010 en in #5 is het XL2007. XL2012 is voor apple en als je deze op een windows systeem gezet hebt gaat dat niet werken. Dus iets meer info is welkom!

Windows 8.1 App: Free Ultimate File opener Office 2007.

Volgens de fabrikant van de laptop (service center) moet ik de laptop terug naar fabrieksinstellingen zetten. Het is een Microsoft app maar dus rotzooi.

Koppeling van Excel aan verkenner geprobeerd niet gelukt. Nu laptop vernieuwd. Nieuwe installatie en opnieuw excel erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan