(Free)webs niet erg behulpzaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimpampet

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Sinds een jaar of vijf maak ik een website bij freewebs inmiddels omgedoopt naar webs.com. Na een tijdje ben ik gaan betalen voor meer mogelijkheden.

Jarenlang ging het werken aan de website zonder problemen, maar sinds enkele maanden heb ik problemen met de website.

Ik heb inmiddels vele mails gewisseld met de werknemers van (free)webs, maar ze sturen me steeds met een kluitje in het riet.

Mogelijk zijn er mensen die wel weten hoe ik het probleem op kan lossen.

Bij (free)webs heb je een page-editor en daar kun je op een button "insert image" drukken.
Er verscheen dan altijd een kleiner scherm waarbij je foto's van je computer kon uploaden.

Echter sinds begin januari 2009 komt het scherm wel als ik op "insert image" druk, maar meestal blijft het scherm leeg en staat er linksonder "gereed". Soms komt het scherm en begint het laden en na een tien minuten stopt het. Deze problemen had ik voorheen niet.
Ik heb bij de internetopties webs.com en freewebs al bij de vertrouwde sites gezet.

Volgens de "Yankees" ligt het niet aan webs.com, maar aan mijn computerinstellingen. Op het forum van webs.com is te lezen dat vele gebruikers sinds eind 2008 met dit probleem kampen.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem te lijf kan gaan?

Bij voorbaat dank!

Welke browser gebruik je, en heb je Javascript aanstaan?

Dat zijn de eerste twee dingen die ik me kan bedenken die mis gaan...

Helaas heb ik zelf geen Freewebs dus veel meer kan ik er niet over zeggen :(

Je hebt nu al meer wijze woorden gesproken dan in tien mail wisselingen met webs.com.

Ik gebruik internet explorer (laatste versie), maar heb ook al Mozilla Firefox en de Google browser gebrobeert. Zelfde problemen.

En ik weet niet hoe ik kan zien of javascript aanstaat.

edit:
Ik heb het nagekeken en alles omtrent scripts uitvoeren staat aan.

Alvast dank voor je hulp!

Laatst bewerkt:
Bij mozilla firefox moet je naar extra -> opties -> tabblad inhoud -> 3de optie is normaal gezien Javascript inschakelen.

Wederom bedankt.

Ook bij Firefox stond de optie aan.

Hier ligt dus niet DE oplossing.

Hmm. Klinkt als een AJAX/Post probleem dan... wat je zou kunnen doen in Firebug installeren voor Firefox, op de knop klikken en in het Console venster kijken wat er verstuurd wordt en (belangrijker) wat de respons is van de server; waarschijnlijk zit daar gewoon een fout.

Mocht het allemaal te ingewikkeld zijn dan moet je even roepen... je zou evt je wachtwoord even met me kunnen delen zodat ik zelf kan kijken, maar ik kan me voorstellen dat je dat liever niet doet ;)

Van mijn vrienden overzee kreeg ik op mijn zoveelste klaagzang het volgende antwoord:

We also understand your frustration. However, we have stated on several occasions the issue is not with Webs.com but with a security appplication ( norton) blocking our features. The screeshots you provided specifically shows you have a norton "identity protect" feature which is inhibiting pop up windows and access to other entities. For this reason, you are having these issues.

I suggest for you to contact the norton support staff for assistance with this issue for unfortunately, there is nothing we can do on our end.

Zou iemand dit voor een digibeet kunnen vertalen?

Welke actie moet ik ondernemen?

Wat moet ik Norton melden?

Dank dank dank

hallo
ik heb er niet zo veel verstand van maar wat ik begrijp is dat jouw norton
indentietijd bescherming heeft en dat hij popups E.D. verbied
zoals ik al zei heb er niet veel verstand van maar hoop je toch een beetje
te hebben geholpen
vr groet dieangelo

Nog steeds de oplossing niet kunnen vinden.

(Free)webs zegt dat ze niks kunnen doen terwijl hun eigen forum roodgloeiend ziet van de vele gebruikers met hetzelfde probleem. Zij spelen de zwarte piet toe naar Norton.

Weet iemand of ik Norton ook kan bereiken in Nederland.
Schrijft toch een stuk makkelijker in eigen taal, is al technisch genoeg dan.

Wederom dank.

ik gebruik ook al een aantal jaren Webs (begon in maart 2008) en ik heb dit ook heel af en toe.
Ik gebruik echter geen Norton maar AVG free edition als antivirus. Ik heb ervaren dat deze namelijk ook heel goed is, en daarbij kan ik wel foto's uploaden op mn website.

het kan idd zijn dat het aan Norton ligt, ik heb zelf ook wel eens gemerkt dat die mij tegenwerkt als ik iets wil doen.

misschien dus een alternatief voor antivirus?

ennuh succes! ik kan verder niet helpen. Norton houd duidelijk je pop-up schermen tegen (bij avg is het een kwestie van nog een keer klikken en dan komt dat scherm wel) dus kijken wat norton zegt.

als je wilt kan ik wel voor je vertalen... als je norton NL niet kan bereiken bedoel ik.
let us know :D

Dit topic is reeds 2 jaar oud en de TS zal niet meer om een reactie zitten te springen. Derhalve wordt dit topic gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan