Freecom Beatman II of NAPA mcd-381

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het ook de bedoeling dat ie 5 dec "op tafel" komt. Ik wil eind deze week toch wel iets gaan bestellen. Stel gemiddeld een (kleine) week voor je hem hebt. Uitproberen ja, en stel dat het tegenvalt of er iets mee is, dan stuur je hem wel binnen die 7 dagen terug, maar voordat je je geld terug hebt om evt een andere te kunnen kopen duurt ook alweer 2 weken. Of omruilen gaat ook meestal meer dan een week overheen. Dus die 3 weken is wel nodig.
En wat je zegt, is een populaire gadget. Dus risico van uitverkocht wordt ook steeds groter!

suc6!
 
Ja wat is wijsheid, het liefste kijk ik eerst op de hcc-beurs [ 28-29-30 november] het aanbod is hier altijd groot maar voor mp3 spelers weet ik niet , en de voorkeur gaat toch naar de irock 730i , dus ook maar de vraag of je deze daar tegen kom.

Ik zal er nog eens een nachtje over slapen, wat ik het beste kan doen.

groetjes speedtouch
 
Oke toch maar besloten om hem nu te bestellen.

De mail is weg , hij wordt vandaag opgestuurd als de bestelling voor 5 uur binnen is bij hun.

Als het goed is moet hij dan morgen komen.

Je hoort de preview over een paar dagen. :D


Groetjes speedtouch
 
Deze ontdekte ik vandaag:

http://www.modsynergy.com/Review 63.htm

Nog uitgebreider:
http://www.subzerotech.com/index.php?module=sz_reviews_display&id=150
The only limitation I can think of is that they couldn’t find a spot to hide a fast forward/ reverse button so you have to kind of bobble through the track.
(kun j edit vertalen??)

http://www.hardextreme.org/?m=show&id=4

http://www.3dgameman.com/vr/irock/irock730i_mp3_player/video_review.html

Ben wel heel benieuwd naar jouw ervaringen!!!!
Ben er alweer helemaal verliefd op......
 
Laatst bewerkt:
Hoi marianneke.

The only limitation I can think of is that they couldn’t find a spot to hide a fast forward/ reverse button so you have to kind of bobble through the track

Ik heb online de vertaal machine geactiveerd effe lachen om de uitkomst.

hier komt hij:
De enige beperking, die ik denken aan kan, is dat zij zullen kunnen’t een plek vindt om een snel voorwaartze/ omkeert, dichtknoopt zo u moet soort van fout door de weg de te verbergen.

Leuk hé die vertaal machines.

Dit is mijn versie :
De enige beperking die ik kan bedenken is dat we geen fast forward/reverse knop kunnen waarnemen en dat je gewoon de weg door tracks aflegt.
[ dit is op z'n boerenfluitjes vertaald]

Als er forumleden zijn die het iets mooier kunnen omschrijven , bij deze zijn ze uitgenodigd.

Tot heden heb ik voor mij zelf maar een min puntje gevonden.
Voor de mp3i te kunnen afspelen met een tekst of foto;s op de pc moet ik winamp + plugin installeren, niet dat ik deze afkeur , het is een goede speler maar het liefste werk ik met ultraplayer en winamp overheerst zo, je pc staat gelijk vol met bliksem schichten.

groetjes speedtouch
 
Ik heb het wat beter uitgezocht.

Blijkbaar moet je versneld vooruit of achteruit spoelen als je naar een andere track wil gaan, dat is de enigste optie om van track te wisselen.
Zie ook de bijlage.


groetjes speedtouch
 

Bijlagen

  • play.jpg
    play.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 28
Volgens jouw bijlage zou er dus wel sprake zijn van fastforward en rewind.

Even terug op jouw vertaling (ja leuk hè, zo'n vertaalmach!) :
in de praktijk betekent dat dus als je een nummer bent gestart wat je eigenlijk niet wilt horen, je via het MENU naar een volgend nummer moet gaan. Begrijp ik het goed?
Da's inderdaad omslachtig, maar niet onoverkomelijk.

Waar heb jij die bijlage vandaan?

Er blijkt toch veel meer over op het web te staan als ik in eerste instantie heb gevonden.


edit:

antvoord van MP3cdspeler.nl:

Hallo
Nee je kunt niet voor of terug uit in een nummer .

Met vriendelijke groet,
Holland Global
 
Laatst bewerkt:
Hoi marianneke;

Wat Holland Globel je nu verteld daar moet ik ff om lachen.

Heden ochtend is hij afgeleverd Ja Ja hij is echt binnen.

Ik kan je een korte samenvatting geven want dat ding kan echt zo veel dat ik nog heel veel moet uitproberen.

De eerste indruk wat een klein ding , het weegt bijna niets nu de battery erin zit krijgt het wat gewicht.

Hij ziet er echt heel mooi uit , even dacht ik hij is van kunstof maar ja een normale cd speler is van het zelfde materiaal .

Het is allemaal heel compact en goed afgewerkt, dan komt de test de speler heeft al 3 songs in het geheugen dus effe luisteren.

Het geluid is echt goed tijdens de song kon je de tekst meelezen van het nummer het lijkt wel karaoke.

De volgende test was om een mix erin te doen van mp3 songs en wma, je hoort geen verschil hij speelt gewoon lekker, de bijgeleverde oortjes zijn goed maar ik heb toch liever een goede koptelefoon , dus de koptelefoon van mijn napa erop , dan hoor je wat het spelertje kan kippevel kreeg ik ervan zo zuiver en vervormt ook niet als je hem echt hard zet.

De software die erbij zit is ook prima, er zit ook musicmatch jukebox en een mp3i creator bij .
Met de mp3i creator heeft mijn dochter al wat samengesteld en ziet er leuk uit met foto's ik moet nog ff uitzoeken hoe je deze dan op de player zet want hij heeft nog een andere extensie , dit moet ik nog uitzoeken ik denk dat de plugin nog geinstalleerd moet worden.

Na de installatie van de mp3i creator moet je de creator activeren de code staat in de binnenkant van de battery houder , deze wilde bij mij niet lukken dus eerst een mailtje naar irock gestuurd deze hebben mij een andere code gemaild [ moet ik nog proberen ]

Wat betreft het vooruit en achteruit zoeken betreft.
Als een bepaalde track bezig is en je wilt naar een nummer dat 5 tracks verder staat, druk je simpel op stop en met de pijltjes die op de speler zitten kan je gewoon voorbij titel van track 2 en de volgende titels gaan en druk weer op play en de gekozen song gaat gewoon spelen, dus de keuze is er wel.

Het enige min puntje wat ik heb kunnen ontdekken persoonlijk vind ik het klepje van de battery houder een zwakke plek , maar de toekomst zal het uitwijzen.

Mijn napa valt in het niets bij deze irock 730i

Mijn conclusie de speler is zeer zeker zijn geld waard .

De rest van de avond ga ik weer het een en ander uitproberen.

groetjes speedtouch
 
Jeetje, wat heb je hem lekker snel!
Toppie dus!

Hoe ze daar dan bij komen. Zullen ze gedacht hebben aan doorspoelen binnen een nummer?!

Nou Speedbrain, doe eens een gok, wat ga ik morgen doen?
(zou morgen tenminste het geld van die Napa terug moeten krijgen als het goed is!)

Nog een vraagje: zit er Nederlandstalige uitleg bij, voor gebruik van de software / gebruik van de speler?

Enne, natuurlijk veel plezier vanavond!
 
Laatst bewerkt:
Hoi marianne,

Je zal er beslist geen spijt van krijgen.

Met het spelertje kan je foto's inladen die tijdens het afspelen van een track te zien zijn op het display, of je kan een tekst doorscrollen.

De uitleg is jammer alleen in het engels en deze staat op de bijgeleverde cd [ jammer geen boekje bij ]

Nu moet ik toegeven dat de site hier enorm veel aandacht aanbesteed dus is het makkelijker om daar op de site te kijken.

Om een mp3i samen te stellen lijkt moeilijk maar als je het eenmaal door hebt valt het mee , mijn dochter heeft vanmiddag 3 mp3i gemaakt in 5 min met behulp van de toer op de site.

Ga maar eens een kijkje nemen .

http://www.mp3interactive.com/creator/tour/


groetjes speedbrain :D
 
'k Heb hem vandaag besteld!

Heb jij er nog mee gespeeld? Nog wat erover te melden?
Is ie trouwens firmware upgradable?(m.n. vw nieuwe formaten in toekomst) En hoe houdt de batterij zich?
 
Hoi marianneke

Hij bevalt nog steeds heel goed , ik ben heel benieuwd naar jou reactie.

Of hij firmware upgradable is weet ik niet zeker ik dacht van wel.

Als je gebruik gaat maken van de mp3i creator , het zelf samenstellen van een mp3i kom je al gauw tot de ontdekking dat het een hele leuke tijdverdrijf is.

Het afspelen van een mp3i op de pc doe je met winamp met een plugin deze kan je samen downloaden, het geeft een heel leuk beeld als je je eigen samengestelde mp3i ziet spelen,

Over de mp3i-creator verwacht ik nog wel wat vraagjes van je , ik heb ook het een en ander moeten uitzoeken over het inladen van de foto image's naar de irock.

Gewoon straks laten weten als je er niet uitkomt.

Een mp3i met een karaoke versie moet ik nog proberen , nog geen tijd voor gehad.

Tipje alvast installeer eerst de software transfer- manager op de bijgeleverde cd , en sluit daarna pas de usb aan op de irock

De mp3i creator die op de cd staat is een oude versie die ik niet kon activeren met het nummer wat in het dekseltje staat van de battery houder.

Hierover had ik een mailtje gestuurd naar mp3i creator en deze hebben mij een andere activatie code gemaild maar deze werkte ook niet met de versie die op de cd staat, de trial versie die op hun site staat heb ik toen gedownload en die kon ik wel activeren met hun code.

De versie op de cd is DX 2.0
De versie op de site is LX 3.0

Als je tegen het zelfde probleem aanloop spaart je alvast een hoop zoekwerk , hopelijk heb je hiermee geen probleem.

De meegeleverde battery ging ongeveer 7 uur mee met spelen en uitproberen op de pc [ inladen enzo ]

Ik ben heel benieuwd hoe jou reactie is over de irock

Als er vragen zijn hoor ik het wel

Groetjes van een tevreden gebruiker.

Jac
 
Mooi dat je zo tevreden kunt zijn!

Ik verwacht hem dinsdag of zo. Ga hem dan in eerste instantie alleen maar even testen, want zoals ik al schreef is het echt de bedoeling voor 5 dec.
Zal dan zeker gebruik maken van al jouw tips!
Dus als je "nieuwtjes" hebt, blijf ze vooral hier melden...

ps
het verhaal hier hoort niet echt meer onder de kop "Freecom of Napa"...
 
Bij mij hoort hij ook voor kerstmis te zijn :D

Maar eerst uitproberen voordat hij netjes weer ff in de verpakking moet.

Kom anders maar terug op de members chat met een nieuwe topic.

Als ik hem niet zie kan je nog een mailtje sturen



groetjes speedtouch
 
ehhh.... members chat...???
Waar zit die dan?
En moet je dan niet beide tegelijk online zijn?
Lijkt me lastig.
Kun je dan niet beter hier gewoon blijven posten, of bijvoorbeeld verdergaan bij mijn andere topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=139126
Ik ga daar alvast naar toe omdat ik nog een paar vraagjes aan je heb...!

btw, ik ga hem ook wel wat uitgebreid testen denk ik, zal het wel niet kunnen laten.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan