freecom esata schijf 500GB opstartproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo,

ik heb een probleem met mijn externe sata schijf. ik gebruik vista ultimate en als ik opstart blijft de pc vasthangen. als ik de externe schijf uitzet, start hij verder op. daarna kan ik hem gewoon weer aanzetten en doet hij het weer perfect. ik dacht aan een driverprobleem. maar zover ik bij freecom op de site zie heb ik geen driver nodig. weet iemand een oplossing of heeft iemand dit probleem ook al gehad.

alvast bedankt,

Hoi.

Het kan zijn dat sommige opties in het bios nog aan staan, en dan doel ik op opties als "Boot from usb", ed. opties.
Had je dat reeds gecontroleerd?

héj, bedankt voor de reactie

ik heb eens gekeken maar kan nergens iets vinden over extern gebeuren in de bios. de pc blijft hangen als je dat scherm hebt van "windows vista starten". de bios is dan al klaar met opstarten om het zo maar even te zeggen. maar het zou er wel aan kunnen liggen. (het gaat om het moederbord "Asus M2V K8T890")

ik heb eens gekeken maar kan nergens iets vinden over extern gebeuren in de bios. de pc blijft hangen als je dat scherm hebt van "windows vista starten". de bios is dan al klaar met opstarten om het zo maar even te zeggen.
Je hebt gelijk. Aan het bios zal het dan niet liggen.
Heb je hier overigens ook iets kunnen vinden?

nee, er staan 2 vragen tussen maar mijn probleem staat er niet bij.
kan het ook aan het apparaat zlf liggen? ik dacht aan een firmwire update. maar dat wil ik eigenlijk als laatste proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan