Freecom Musicpal

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
HAllo,

Ik weet niet of ik hier goed zit met het onderwerp, maar ik vroeg mij het volgende af bij dit apparaat:

- kan je op de musicpal ook muziek opslaan, zit er bijv, 1 of 2 gb geheugen in ofzo?
- Bestaat er een lijst met zenders die te ontvangen zijn, bijv. KNAC.com
- kan de musicpal WPA-PSK beveilig aan?
- OF kan je alleen mp3 luisteren als er een pc aanstaat, waar de mp3 opstaan,
- Kan hij ook werken met een netwerk ext, hardeschijf?

Alvast bedankt

HAllo,

Ik weet niet of ik hier goed zit met het onderwerp, maar ik vroeg mij het volgende af bij dit apparaat:

- kan je op de musicpal ook muziek opslaan, zit er bijv, 1 of 2 gb geheugen in ofzo?
- Bestaat er een lijst met zenders die te ontvangen zijn, bijv. KNAC.com
- kan de musicpal WPA-PSK beveilig aan?
- OF kan je alleen mp3 luisteren als er een pc aanstaat, waar de mp3 opstaan,
- Kan hij ook werken met een netwerk ext, hardeschijf?

Alvast bedankt

Ik heb zelf zo'n apparaat, en na de eerste firmware update is ie prima.

- Je kunt op de musicpal geen muziek opslaan. Er zit geen opslaggeheugen in
- De music pal maakt gebruik van een online radio database, en daar zitten echt alle stations bij.
- Hij kan wpa-psk aan
- Je kunt gebruik maken van een upnp server die ergens op een computer draaid en dan kun je daar muziek vanaf spelen
- Er kunnen geen externe apparaten op aangesloten worden.

Ik hoop dat je zo voldoende info hebt.:thumb:

Dank je wel Frisotrip,

en welke firmware update is de goede?

En als er in mijn netwerk een lan ext harde schijf zit, kan hij die via de router/ipadres benaderen

Ik ga vanavond even bij de Media Markt kijken wat die daar kost

Ben net even naar de Office Centre geweest, daar hadden ze hem voor 99 euro, met "nieuwe" firmware v 1.47 deze schijnt dan wma bestanden ook te kunnen afspelen.

Ik heb hem eens nader bekeken, ziet er leuk uit, maar op de aansluitingen is ook de mogelijkheid tot usb? maar daar zit geen aansluiting

vanavond bij de Media markt geweest, 129 euro, bij Dixons 119, Dynabyte ook 119, 129,99

Ik heb nog een cadeau bon liggen, ik denk dat ik hem bij de dixons haal, krijg ik ook nog airmiles :)

Ik heb nu een Musicpal, via marktplaats gekocht voor 75 euro, 82 euro incl. verzending, het was er nog 1 die de oude firmware had, maar er zat wel een sticker op dat er een update voor wma ondersteund op, ik gebruik hem nu dagelijks voor het slapen gaan en bij het wakker worden, heb een standup comedy internet radio zender gevonden die wel leuk is om bij te slapen

yeahhhh

Ben net even naar de Office Centre geweest, daar hadden ze hem voor 99 euro, met "nieuwe" firmware v 1.47 deze schijnt dan wma bestanden ook te kunnen afspelen.

Ik heb hem eens nader bekeken, ziet er leuk uit, maar op de aansluitingen is ook de mogelijkheid tot usb? maar daar zit geen aansluiting

FreecomMusicPal.jpg

Freecom MusicPal | See all Inside and Outside
http://freecom.mcproductions.eu/

Update:
Video nu online: MAC Infrared Remote control
Shoutcast werkt nu ook weer (via tweak)

Have fun :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan