topdrop
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 aug 2006
ik gebruikte al een tijdje deze extern dvd brander op mijn vorige pc met win. xp home met sp2 hier deed die het prima en nu gebruik ik hem al zo'n paar maanden op een nieuw pc met win. xp profesional met sp2 het apparaat werkt verder wel goed zo als branden met nero enz. maar als ik in deze computer op het dvd-station klik of rechts klik dan krijg ik een half seconde een blauwe scherm en gelijk start mijn pc opnieuw op en als windows weer geladen is komt er verzenden/nietverzenden en als ik hier op verzenden klik dan kom ik bij een microsoft pagina ik heb dat even hier onder gekopieerd,
Wat kan ik hier nog aan doen ??
De fout wordt veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma
Hartelijk dank dat u dit foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden.
Samenvatting foutenrapport
Type fout : Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar? : Nee (zie Volgende stappen)
Wat betekent deze fout? : Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient opnieuw op te starten
Oorzaak : Onbekend apparaatstuurprogramma
Computersymptomen : Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Wat kunt u nog meer doen? : Belangrijk: Blijf doorgaan met het verzenden van foutenrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen
Informatie over deze fout
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Volgende stappen
Wij hebben uw foutenrapport geanalyseerd en op dit moment kunnen we de exacte oorzaak van de fout niet vaststellen. Microsoft zet de analyse van dit foutenrapport echter voort om vast te stellen wat de specifieke oorzaak van de fout is. Als we de oorzaak kunnen vinden en corrigeren, en u nogmaals met hetzelfde probleem te maken krijgt, ontvangt u een bijgewerkte respons met instructies voor het oplossen van het probleem.
Artikelnr. : 10
Laatste versie : 21 december 2005
Herziene uitgave : 2.0
aanvullende technische informatie
How to Troubleshoot Hardware and Software Driver Problems in Windows XP (Q322205)
Wat kan ik hier nog aan doen ??
De fout wordt veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma
Hartelijk dank dat u dit foutenrapport naar Microsoft hebt verzonden.
Samenvatting foutenrapport
Type fout : Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)
Is er een oplossing beschikbaar? : Nee (zie Volgende stappen)
Wat betekent deze fout? : Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient opnieuw op te starten
Oorzaak : Onbekend apparaatstuurprogramma
Computersymptomen : Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)
Wat kunt u nog meer doen? : Belangrijk: Blijf doorgaan met het verzenden van foutenrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen
Informatie over deze fout
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Volgende stappen
Wij hebben uw foutenrapport geanalyseerd en op dit moment kunnen we de exacte oorzaak van de fout niet vaststellen. Microsoft zet de analyse van dit foutenrapport echter voort om vast te stellen wat de specifieke oorzaak van de fout is. Als we de oorzaak kunnen vinden en corrigeren, en u nogmaals met hetzelfde probleem te maken krijgt, ontvangt u een bijgewerkte respons met instructies voor het oplossen van het probleem.
Artikelnr. : 10
Laatste versie : 21 december 2005
Herziene uitgave : 2.0
aanvullende technische informatie
How to Troubleshoot Hardware and Software Driver Problems in Windows XP (Q322205)