Freelancer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Doit

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
na een lange tijd heb ik hem maar weer eens uit de oude doos gehaalt en nu zit ik met een probleempje.
niet iedere keer maar af en toe als ik door een warp gate ga restart mijn pc zonder enige error.
ik heb nieuwste 3d drivers dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen

nou kleine update aangezien ik nog niemand heb zien posten voor een oplossing...

heb me pc zo gezet dat hij niet meteen opnieuw opstart en kreeg ik de volgende error te zien "0x0000007F 0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000" stond verder nix bij

dus heeft iemand enig idee?

Heeft hier wel iets van.
One of three types of problems occurred in kernel-mode: (1) Hardware failures. (2) Software problems. (3) A bound trap (i.e., a condition that the kernel is not allowed to have or intercept). Hardware failures are the most common cause (many dozen KB articles exist for this error referencing specific hardware failures) and, of these, memory hardware failures are the most common.
Zal toch wel een software probleem zijn omdat je aangeeft verder geen problemen te hebben.

Wat je kunt doen is voor de zekerheid je geheugen testen met Memtest.
De game updaten?

game update is geen optie aangezien als ik update server niet meer op kan.

vraagje over memtest hoe moet je dat opstarten kheb het op een flop gezet aangezien het met dos moet wat zijn de commands die ik moet doen?
en nog andere vraag kheb het op flop gezet alleen hij start niet op als ik pc opnieuw opstart de flop hij staat wel in bios als bootable ingesteld

Laatst bewerkt:
Je hebt het zip-bestandje uitgepakt en op install.bat dubbelgeklikt? (Download - Pre-Compiled Memtest86 v3.3 installable from Windows and DOS)
Op die manier wordt een opstartbare flop aangemaakt, de rest spreekt voor zich.

nou ik heb dus die scan gedaan en 0 errors dus me ram is het nie

bump... nog iemand een idee nogsteeds zelfde probleem...

heeft niemand meer enig idee... wil het spel spelen maar iedere keer die error zit ik echt niet op te w88...

zet ingame het 3d geluid eens uit. (ook de Omgevings effecten (environment effects)

update je geluidskaart drivers eens

geluiden kunnen het niet zijn die geven geen blauwe schermen... en dan nog ik heb al niet veel geluid aan staan bij het spel en mijn drivers zijn up to date

geluiden kunnen het niet zijn die geven geen blauwe schermen...
Geluidskaarten wel en indien het spel instructies aanroept die door je drivers verkeerd verwerkt worden krijg je weldegelijk blauwe schermen.

ik heb geen verkeerde drivers en mijn soundcard is onboard dus das het probleem niet heb nooit met andere games last...

deze error is ook elleen met freelancer multiplayer in singleplayer met alle settings on heb ik geen errors

wat ik had gelezen van de site dat die update die er is 99% alleen voor server side is en voor client alleen klein zinloze aanpassingen en aangezien 99% van alle server die niet gebruikt.... in ieder geval nix is in die patch dat een blauwscherm kan verkomen voor client side

Laatst bewerkt:
Als je zo eigenwijs alle mogelijke oplossingen afwijst lijkt het mij dat je dit probleem prima zelf kan oplossen.

ik wijs ze niet af aangezien ik zelf er ook al eens achter aan heb gezetenvooral die van die patch en sound settings die hebben er nix mee te maken dus ik wijs ze niet af zeg alleen dat die het niet zijn...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan