Freeware gezocht voor typen van tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

pandora

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Wat ik zoek lijkt zo simpel:

Voor mijn werk moet ik heel vaak dezelfde standaardzinnen typen, nu zoek ik freeware die ik dus ook zakelijk mag gebruiken, om d.m.v. afkortingen hele woorden of zinnen te genereren.

Bij voorbeeld: ''mvg'' wordt dan vervangen door 'Met vriendelijke groet".

Ik heb er al een paar gedownd en geprobeerd, maar ofwel ze werken niet goed, ofwel ze zijn niet voor zakelijk gebruik of ze bevatten spyware e.d. :(

Ik durf niet zo goed meer te proberen, heb gemerkt dat er tracking cookies meegekomen zijn en afgelopen week waren een paar honderd pc's binnen ons bedrijf besmet met een virus. (Die van mij niet gelukkig...!)

Ik kreeg het er spaans benauwd van, het zal toch niet door mij gekomen zijn...?!
Ik heb de software verwijderd maar Symantec geeft iedere dag meldingen over tracking cookies, ook in het register zie ik nog vermeldingen staan.

Thuis durf ik zulke dingen wel uit het register te gooien, maar op het werk heb ik iets minder lef.....!
Wie weet een ongecompliceerd progje?

Pandora

Ik ken zelf dat soort programma's niet, maar misschien kan je opnoemen welke je al gedownload en geprobeerd hebt.

Zo weten andere lezers wat ze je niet meer hoeven "aan te bieden". :)

Klopt,

Dat is inderdaad handiger maar ik was een beetje gehaast, nu heb ik even gezocht en ik heb de volgende al uitgeprobeerd:

autotext
type pilot
quick input
phrase express

Ik zag op het werk in de Symantec logfiles zelfs een melding over een bloodhound virus.
Maar als de virusbesmetting van mij afkomstig zou zijn zou mijn pc toch ook problemen moeten hebben?

Bedankt maar,

Hallo Ronnie,

Bedankt voor het meedenken maar dat werkt alleen in Word, en ik wil het in alle programma's kunnen gebruiken.
Ik ben vanmiddag wéér aan het zoeken geweest en heb nu Shortkeys Lite 2.3 geïnstalleerd, nu eerst maar eens thuis uittesten voordat ik het op m'n laptop op het werk installeer.
Tot nu toe ziet het er heel goed uit in ieder geval!

Groetjes,

Pandora

Shortkeys Lite 2.3

Ziet er inderdaad goed uit . Gebruikers lijken er erg tevreden over.

Maar... De Lite versie heeft z'n beperkingen en is natuurlijk wel voor 'personal use only'. ;)

http://www.shortkeys.com/

Laatst bewerkt:
Da's waar verdorie.....

Maar als het progje me bevalt ga ik het denk ik toch maar installeren op het werk.
Zouden ze dat checken vanaf Shortkeys denk je?
Kan ik dan het programma misschien de toegang tot internet ontzeggen?
Is dat wellicht in te stellen in de firewall?
Ik ga er eens op googlen, wie weet.
Het is alleen zo jammer dat ik op het werk heel wat minder durf uit te proberen dan thuis haha!

Groetjes,

Yvonne

Wanneer het programma doet wat het beloofd - veel tijd besparen , dan is $ 24,95 snel terugverdiend. ;)

Da's óók weer waar (tjonge, je hebt wel vaak gelijk!) maar....

...dan vind ik eigenlijk dat niet ik, maar mijn baas het zou moeten betalen en die zal dat niet doen.
(Want stel je voor dat al mijn duizenden collega's wereldwijd het dan ook willen hebben.....!:D :D)

Groetjes,

Pandora

Laatst bewerkt:
Werk je bij DOW ?

Wanneer het programma jou bevalt , dan zou je er een systeembeheerder op aan kunnen spreken.

Of...... Bestaat de 'ideeënbus' nog ?
E.e.a zou wereldwijd tot enorme (tijds)besparingen kunnen leiden. :)

Sodemieters Ronnie,

Werk jij daar toevallig?!

Pandora

Laatst bewerkt:
Glazen bol ? Neen!

Off topic

Kan helaas geen Privéberichten sturen/beantwoorden , wel ontvangen - geen lid.

Met de gegevens uit eerdere berichten , kom je in Zeeland al snel terecht bij 'The Company'. Toevalstreffer ?!

Geen 'groen' bedrijf , maar het milieu laat jullie niet geheel koud , toch ?
Tenminste....... http://www.dow.com/commitments/

Ben woonachtig in 't Noord'n des lands.

Nogmaals , hou je ons op de hoogte van je ervaringen ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan