Freeze en crash tijdens gamen onder Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaumur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Berichten
3
Hallo beste mensen,

Ik ben net nieuw op dit forum en zo een beetje ten einde raad :p. Mijn pc loopt na een aantal minuten tot een half uur vast tijdens het game. Ik heb de temperaturen van de CPU en de GPU in de gaten gehouden, deze worden niet warmer dan zou mogen. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag! Hieronder even een lijstje met mijn specs:

CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q6700, 2666 MHz
Moederbordnaam Asus P5E
Systeemgeheugen 4096 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
BIOS Type AMI (03/04/08)
Video kaart ATI Radeon HD 3870 X2 (512 MB)
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Misschien toch even handig om de temp te melden en waarmee heb je die gemeten en welke voeding heb je erin zitten merk en type
 
idd een goed idee

Ik zorg er met Rivatuner voor dat de GPU niet heter wordt dan 70 graden. De CPU wordt ongeveer 45 - 50 graden. Ik heb een Zalman ZM600-HP (600 watt). Ik gebruik overigens windows 7 64 bit, het probleem deed zich niet voor bij windows xp 64 bit. Alle drivers zijn up to date en ik heb niets overgeclocked.
 
Hoi,

Vreemd niet erg extreem en dat het bij xp wel goed gaat dan zou je haastdenken dat er softwarematig iets niet klopt.
 
tja ik weet et niet meer, ben maar weer terug gegaan naar xp 64 bit. Loopt weer als een trein. In ieder geval bedankt voor de hulp!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan