Freeze problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilsin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Hallo,

Toen ik vanmiddag een game aan het spelen was, kreeg ik plotseling het probleem dat alles even vastliep voor een aantal seconden. Sinds die tijd heb ik om de 1-2 min last van een computer freeze die een aantal seconden duurt (meestal 4-5 sec en ik kan in deze tijd wel gewoon mijn muis bewegen maar niks reageert er meer op). Het maakt niet uit wat ik doe, ook al stream ik een filmpje van youtube of browse ik het internet (bij internet duurt het dan gewoon lang om een pagina te laden). Als ik een spel opstart zoals Battlefield3, schiet de processor naar 100% terwijl dit eerder nooit zo was, en loopt de game gewoon totaal niet lekker.

Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen. Ik heb een antivirus (NOD32) gedraait en die heeft niks kunnen vinden, en ik heb mijn systeem en register opgeruimd met ccleaner. Bijde hebben geen effect gehad. Ik heb alle draaiende processen gecontroleerd en daar zit ook niks apparts tussen (voor zover ik kan vinden).

Weet iemand van jullie waar het aan kan liggen? Ik heb zelf het idee dat het misschien mijn processor is die aan het opgeven is.

Mijn pocessor is een AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3.2GHz

Alvast bedankt.

Nog een gelukkig Nieuwjaar trouwens :D

Laatst bewerkt:
Kijk eens met Taakbeheer van Windows naar de Processen en welke dat dan zijn die zoveel cpu-gebruik verstoken.

Ik heb een strestest uitgevoerd met prime95 en nu werkt alles gewoon weer perfect... heel vreemd. Maargoed het probleem is verholpen, alsnog bedankt voor de hulp srpchulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan