Freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jefrijn

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2005
Hoi!

Ik heb sinds een week een probleem met de computer dat het beeldscherm 'bevriest'. Dan denkie misschien da ken toch nie in de zomer, maar 't is eg zo!
Als ik snel wissel tussen vensters, of ik scrol te snel blijft het beeld vast staan voor 10 seconden. Er kan verder nergens op geklikt worden of iets geopend worden. Het geluid loopt ook vast. Na die 10 seconden werkt alles weer.

Ik heb een keer gehad dat het beeld vast liep, na een paar seconden zwart werd en toen weer herstelde en een melding over een fout met het beeldstuurprogramma gaf.

Ik heb de nieuwste Nvidia/DirectX drivers geinstalleerd. Herstelpunten helpen ook niet.

Pc:
Intel Core 2 Duo E6420
2GB
Nvidia 8500GT
Windows Vista

Wat zou het kunnen zijn?

Alvast bedankt!

heb je al gescant of Spyware en virrusen..?

Zet de instellingen eens wat lichter zet hem eens op 16 bit ipv 32 of zet de frequentie eens een stapje lager van de monitor (type onbekend).

Wat gegevens over MB en ik weeet niet of dit een typisch vista geval aan het worden is (meer mensen met deze config het probleem hebben) of dat het mischien alleen jouw bij een verschijsel is?

Alle offtopic berichten verwijderd inclusief het bericht van Handyman. Handyman kan een eigen topic aanmaken. Graag verder ontopic.

Ik heb al gescand op virusen en spyware. Ik heb ook verde rnooit problemen gehad met deze configuratie.

De frequentie van het beeldscherm is een intressant punt. Het probleem doet zich namelijk voor sinds ik een draadloze Logitech desktop heb.

Zou dat ermee kunnen te maken hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan