Frequent internetprobleem :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

IVENOKKID

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Hallo,
Ik kom nogmaals terug op mijn eerder gestelde vraag, waarvan, vind ik zelf, het probleem nog niet verholpen is!

Ik heb een Wanadoo livebox (frans) inmiddels orange geloof ik:S
Voor zover ik weet geen router..
Ik zit aan de livebox geplugged met een USB kabel (ik heb geen ethernet-gat in mijn comp.)
Nu mijn vraag; Als ik zit te internetten kan het zijn dat het internet vastloopt.. Nu kan dit wel eens voorkomen maar bij mij gebeurt het regelmatig, soms ('s avonds) kan het om de 5 minuten zijn en 's middags kan het soms om het uur of bijna niet voorkomen (:D)
Het internet valt alleen bij mijn pc uit we hebben 2 andere pc's die gebruik maken van het netwerk maar die zijn allebei WiFi.. en die hebben er geen last van.. Als ik de USB-kabel die aan de livebox zit uit het gat haal (zit windows niet meer vast en doen alle progamma's die vast zaten het weer) en er weer in doe, maakt mijn computer weer gewoon verbinding en doet internet het weer.. WAT o wat kan ik hier aan doen!?

(Systeem:
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 2

Computer:
Intel(R)

Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz
Kloksnelheid: 2.39 GHz, 512MB)

Je eerder gestelde vraag over diverse andere accounts heb ik bekeken. De accounts Administrator, All users, Default user zijn door Windows XP altijd bij installatie aangelegde systeemaccounts. Die moet je met rust laten. Default user.WINDOWS en All users.WINDOWS zijn zo goed als zeker ontstaan door een onjuiste herinstallatie van Windows XP. Uit nood maakt XP dan die accounts met de toevoeging WINDOWS aan. Het kan geen kwaad en ik zou het zo laten. DELL4 zal een door Dell in je systeem geplaatst account zijn waarmee zij in geval van nood op afstand hulp kunnen geven. Michel ben jij, christian zal een ooit door een eerdere bezitter van de PC aangelegd account zijn. Dat kan eigenlijk ook geen kwaad, ik zou het zo laten, vooral omdat ik begrepen heb dat je geen installatie CD van Windows XP hebt. Bij de overname van de PC van die college had hij die CD wel mee moeten geven, nu heb je maar een halve PC.

ADSL-problemen.
Ga via Start naar Netwerkverbindingen, welke iconen staan daar en met welke naam?

Laatst bewerkt:
Ok bedankt voor de info. Ik zal alles lekker latens taan :thumb:

En bij netwerkinstellingen staat er dit:

Bijlagen

• Netwerkverbindingen.JPG
    Netwerkverbindingen.JPG
    54,7 KB · Weergaven: 34
Hoi !

Uit je bijlage blijkt niets dat niet klopt !

Maar ik heb je al enkele keren verteld dat je problemen blijft houden als je geen clean install doet !

Aan jou de keus; wil/kan je dat niet blijf je problemen houden.

Greetz,

Harry

Ja, heb ik nu begrepen ;) maar een vriend van mij heeft 2 HP computers gekocht, heeft dezelfde livebox en ook xp hij heeft 1 comp. met usb en de andere is verbonden met WiFi ook bij hem loopt het vast en als je de usb kabel eruit haalt doet alles het weer en maakt de comp weer verbinding met het internet.. (hij woont bij mij inde straat..)
Dus of het in dit geval echt aan de computer ligt.. Ik heb al eens orange gebelt maar die weten het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan