Ik wil graag weten hoevaan een reeks getallen (van - tot) voorkomt in een andere reeks getallen. Het is huiwerk, en ik ben al even aan het zoeken 
Dit is de huidige werkende formule, alleen moet ik 20.5 & 21 de heletijd in de formule met de hand wijzigen. 20.5 staat al in een cel, maar is een uitkomt van weer een andere formule.
=AANTALLEN.ALS(A:A;">20,5";A:A;"<21")
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, hoe ik de getallen 20.5 & 21 kan vervangen door een 2 cellen, waar deze getallen in staan. --> in deze trend: =AANTALLEN.ALS(A:A;>J5;A:A;<K5), maar dit pikt excel niet.
Kolom A = willekeurige getallen
J(van) en K (tot) zijn ook weer getallen, die ook weer uit andere cellen voorkomen.
In kolom O wil ik dus weten hoevaak iets voorkomt
alvast bedankt
Bekijk bijlage frequentietabel.xls

Dit is de huidige werkende formule, alleen moet ik 20.5 & 21 de heletijd in de formule met de hand wijzigen. 20.5 staat al in een cel, maar is een uitkomt van weer een andere formule.
=AANTALLEN.ALS(A:A;">20,5";A:A;"<21")
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, hoe ik de getallen 20.5 & 21 kan vervangen door een 2 cellen, waar deze getallen in staan. --> in deze trend: =AANTALLEN.ALS(A:A;>J5;A:A;<K5), maar dit pikt excel niet.
Kolom A = willekeurige getallen
J(van) en K (tot) zijn ook weer getallen, die ook weer uit andere cellen voorkomen.
In kolom O wil ik dus weten hoevaak iets voorkomt
alvast bedankt

Bekijk bijlage frequentietabel.xls
Laatst bewerkt: