FreshDownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hallo allemaal,
Nu weer een ader probleem. Na verwijdering van FreshDownload blijven andere downloads gaan naar freshdown.exe pagina met FreshDown load could not take over the download. Ik kan nu niks meer downloaden zelfs FrewshDownload niet. Heeft iemand een tip? Bij voorbaat dank.

Misschien is de plug-in van FreshDownload slecht verwijderd geweest uit Internet Explorer?

Probeer in Internet Explorer >> Extra >> Internet-Opties >> "Programma's" >> knop "Invoegtoepassingen beheren" eens te kijken of je FreshDownload vindt en zoja, deactiveer het.

Misschien is de plug-in van FreshDownload slecht verwijderd geweest uit Internet Explorer?

Probeer in Internet Explorer >> Extra >> Internet-Opties >> "Programma's" >> knop "Invoegtoepassingen beheren" eens te kijken of je FreshDownload vindt en zoja, deactiveer het.

Heb ik gedaan (uitgeschakeld) maar het heeft niet geholpen. Ik heb Orbit downloader geinstalleerd, maar die pikt de downloads niet op.

Heb ik gedaan (uitgeschakeld) maar het heeft niet geholpen. Ik heb Orbit downloader geinstalleerd, maar die pikt de downloads niet op.

Allemaal bedankt voor de tips. Het zat hem in Firefox. Ik heb hem verwijderd en opnieuw geinstalleerd, toen was het opgelost.

Altijd handig om vanaf het begin te vermelden dat je in Firefox bezig was? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan