Ik heb op 22 maart een toshiba qosmio G50-12G laptop besteld bij friesland-computers (levertijd 2-5dagen)
Op 23 maart kreeg ik antwoord met de vraag wanneer de betaling zou uitgevoerd worden (is diezelfde dag uitgevoerd)
Op 28 maart kreeg ik bericht (met excuses voor de late reactie) dat betaling binnen was en de melding "Ik verwacht de laptop komende dinsdag/woensdag op te sturen".
Op 8 april stuur ik een mail met vraag waar hij blijft en wijs erop dat op de webshop delevertijd 2-5 dagen bedraagt.
Op 9 april als antwoord dat ie komende woensdag bij de leverancier verwacht wordt.
Op 21 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 22 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 24 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 28 april de eigenaar toevallig aan de telefoon gekregen, de laptop ging met 100% zekerheid op 1 mei beschikbaar zijn ( van 20 keer dat ik gebeld heb, 19 keer voice mail = geen reactie)
Op 5 mei een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 6 mei gevraagd de overeenkomst te ontbinden en het betaalde bedrag terug te storten.--geen antwoord
Op 8 mei verwezen naar vorige mail en om een bevestiging gevraagd
-geen antwoord
Blijkt dat je alleen vlug antwoord krijgt als je nog moet betalen.
Feit dat ik in Belgie woon is niet echt een voordeel, anders was ik al eens langs gegaan.
Kan iemand een oplossing aanreiken, welke mogelijkheden heb ik nog??
Op 23 maart kreeg ik antwoord met de vraag wanneer de betaling zou uitgevoerd worden (is diezelfde dag uitgevoerd)
Op 28 maart kreeg ik bericht (met excuses voor de late reactie) dat betaling binnen was en de melding "Ik verwacht de laptop komende dinsdag/woensdag op te sturen".
Op 8 april stuur ik een mail met vraag waar hij blijft en wijs erop dat op de webshop delevertijd 2-5 dagen bedraagt.
Op 9 april als antwoord dat ie komende woensdag bij de leverancier verwacht wordt.
Op 21 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 22 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 24 april een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 28 april de eigenaar toevallig aan de telefoon gekregen, de laptop ging met 100% zekerheid op 1 mei beschikbaar zijn ( van 20 keer dat ik gebeld heb, 19 keer voice mail = geen reactie)
Op 5 mei een herinnering gestuurd. - geen antwoord
Op 6 mei gevraagd de overeenkomst te ontbinden en het betaalde bedrag terug te storten.--geen antwoord
Op 8 mei verwezen naar vorige mail en om een bevestiging gevraagd
-geen antwoord
Blijkt dat je alleen vlug antwoord krijgt als je nog moet betalen.
Feit dat ik in Belgie woon is niet echt een voordeel, anders was ik al eens langs gegaan.
Kan iemand een oplossing aanreiken, welke mogelijkheden heb ik nog??