Friesland Computers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frieslandcomputers heeft al jaren lang een slechte naam qua levering en snelheid in wat dan ook, (zie ook draden op Tweakers.) over het algemeen levert hij wel (geen oplichter dus) maar het is niet zo snel. Voor zover mij bekend is het " onderdelen leveren" ook een bijzaak inplaats van core business.

ik heb er zelf 2 laptops weg en nog 3 mensen uit mijn klas ook op aanrading van mij;)

maar dat de service niet optimaal is klopt, maar ik wil best wat langer wachten als mij dat heel wat geld scheeld.

wanneer ik een laptop bij FC samenstel en later bij BTO voor exact dezelfde scheeld dat soms wel 100-150 euro. Dat is mij het wachten wel waard.

greetz

Ik heb zelf ook een bestelling gedaan van 2 i7-920's voor 199,- per stuk.
25 maart besteld, en 10 april binnen.
Enige nadeel is idd de langzame levertijden in mijn persoon.

Maar ik heb dezelfde datum bij Alternate ook een bestelling gedaan, en die is nog steeds niet binnen na 4 emailtjes en 2 belletjes.
Dus een goede naam zegt niet alles.

4 bestellingen.

1: PcHut: Perfect - 2 werkdagen.
2: 4Launch: Zeer goed - 5 werkdagen. (Kan op de site je bestellingstatus zien).
3: Friesland Computers: Slecht - 10+ werkdagen.
4: Alternate: Bijzonder slecht - 14+ en nog steeds niet binnen. (Na 4 emails en 2 belletjes, 2x de bestelling al moeten wijzigen, omdat ze niet snel konden leveren. Puntje bij paaltje heb ik het na dik 2 weken nog niet).

Mensen kijk maar uit om te bestellen bij Frieslandcomputers:
Hij verkoopt nog wel op de site maar heb mensen gezien op tweakers die zich ernstige zorgen maken of ze hun $$ nog wel terug zien.

Faillissement Friesland-Computers:eek:

KvK site:
Naam: Friesland-Computers Bergsma
Vestigingsadres: Trekweg 8
Vestigingsplaats: 9104AB Damwoude
KvK-nummer: 01112185 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Faillissement :mad::mad:
Kenmerk: Tel.nr. Curator: 058-2941614.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug