Friet bestel webapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flyte

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
Beste Lezer,

Op dit moment ben ik bezig met een friet bestel webapp.
Op vrijdag middag gaan we vaak friet halen en dit is altijd een gedoe met lijstjes.
Wie heeft wat besteld en wat moet diegene betalen.

het idee is om een webapp hiervoor te maken waarmee we deze bestellingen kunnen doen.
Een gebruiker wordt aan een groep gekoppeld, elke gebruiker kan zien wat de andere willen bestellen in hun groep.

Op dit moment zitten er nog een groot aantal kleine fouten in.
Enkel wil ik eerst weten of de applicatie in grote lijnen werkt op mobiele apparaten.
Dat deze goed wordt weer gegeven.
Zouden jullie een screenshot willen maken en deze willen laten zien en daarbij vermelden wat voor toestel je hebt.

Voor ios apparten zit er webapp ondersteuning bij zodat deze als een gewone app toegevoegd kan worden aan het homescreen, op de iphone 5 krijg je hier ook een splashscreen bij te zien.
Mocht je zelf een account willen stuur me even een mailtje met de gewenste gebruikersnamen en wachtwoorden en de daar bij horende groep naam.
Voor dat ik verder ga wil ik graag weten of de meeste mobiele apparaten wel worden ondersteund.

Link: http://fastorder.marcvanberkel.nl/

De volgende apparaten heb ik zelf al kunnen testen:
* iphone 4
* iphone 5
* nexus 7
* HTC one x
* nokia lumia 800

Hoi,

Het werkt op een Acer Aspire Win7 laptop:
BestelFrietHelpmij.jpg

Op de HTC Desire HD is hij net iets te breed in het 'friet' tabblad.
BestelFrietHTCHelpmij.jpg

Maar volgens mij hoef je je bij websites niet echt veel zorgen te maken over comptabiliteit met andere apparaten. Meestal werkt het wel gewoon.

MartinJM

PS: Ik heb wel even rondgeklikt, maar niet echt gekeken of iets werkte ofzo...

Erg leuk en werkt goed op mijn iPhone en htc mischien nog een kolom met snacks erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan