Frisdrank over toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Vanmiddag is er cola over mijn toetsenbord gevallen. Grotendeels over de linkerkant van het toetsenbord. Ik heb dus vervolgens alle toetsen los gehaald en schoongemaakt, maar nu ik hem weer aangesloten heb, drukken enkele toetsen heel stroef in.

Hoe kan ik het beste mijn toetsenbord schoonmaken?
Bij voorbaat dank

ik zeg 15 euro investeren voor een nieuw toetsenbord..
als je hem echt wil schoonmaken is er een optie, maar ook risico vol zodat je alsnog een nieuwe moet kopen.
gooi je toesenbord in een bbak met water (geen sop erbij) en leg hem een dag of drie (na zeer goed uitlekken) op een verwarming. als je geluk hebt doet ie het dan weer. kan dan alleen welzo zijn dat hij gaat "roesten" en dan moet je hem als nog weggooien.

Is mij ook eens overkomen. Idd gewoon lostrekken, met de douchekop lekker soaken en ondersteboven op de vensterbank. Werkt weer als vroeger... (succes niet gegarandeerd :rolleyes:).

Goh, en.. ter droging kan er ook geen föhn (of hoe schrijf je dat) aan te pas komen, of duurt het echt zo lang?
Ik kan niet zo lang zonder mijn toetsenbord. :p

even goed schudden en dan de fohn moet ook kunnen maar houd er rekening mee dat hij echt droog moet zijn. Water en electronica gaan moeizaam samen...

Ja, ik weet er alles van. Maar dan denk ik dat ik hem morgen even onderdompel.
Kan er trouwens ook niets gebeuren met de snoer? Aan de bovenkant van het toetsenbord zit namelijk een stroomkabel, en die kan er niet uit he. Hoe moet dat precies? Of maakt het niet uit als die nat wordt?

toetsenbord vertikaal houden met t snoertje aan de bovenkant. Douchekop richten en uitschudden. Bij de action heb je voor 6 euri een nieuwe mocht het niet werken...

Ja, ik heb alvast 20 euro weggelegd voor een nieuwe, want deze begeeft het denk ik. Ik wil namelijk zo'n platte, zegmaar.

In ieder geval, ik ga het morgen wel even proberen. Maare, verticaal? Bij mij zit het snoertje in het midden als ik hem horizontaal hou. Net boven de F7/F8.

denker.JPG

Ja, ik heb alvast 20 euro weggelegd voor een nieuwe, want deze begeeft het denk ik. Ik wil namelijk zo'n platte, zegmaar.

In ieder geval, ik ga het morgen wel even proberen. Maare, verticaal? Bij mij zit het snoertje in het midden als ik hem horizontaal hou. Net boven de F7/F8.

Voor 11 euro (daar had ik em voor) een Trust Slimline @ Alternate. Is plat en is geen 20 euro :P En typed overigens donders fijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan