Fritz4

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Een kennis is helemaal verknocht aan Fritz, een schaakprogramma.
Van zijn computer heeft hij echter een puinhoop gemaakt, bijvoorbeeld Fritz wel viermaal geinstalleerd op verschillende plaatsen.
Om nu alles op te schonen, wil ik alles verwijderen en het programma opnieuw voor hem installeren.
Mijn kennis heeft echter talloze partijen gespeeld en vooral geanalyseerd.

Mijn vraag: Welke bestanden en/of mappen moet ik veiligstellen om later weer opnieuw in Fritz te kunnen gebruiken ?
Ik kon niet direkt aan bestanden of mappen herkennen dat daarmee/daarin gespeelde of geanalyseerde partijen werden bewaard. Het meest voor de handliggend is de map My Bases, maar gaat er dan niets verloren ?

Groeten van Amaldo

Kijken welke van de 4 fritzen hij gebruikt (dus waar de startmenu snelkoppeling naar toe gaat) en die hele map gewoon back-uppen.

Denk ik hoor, want het spel heb ik zelf niet.

Als je viermaal een spel installeert, krijg je chaos en dat was er ook. Allerlei foutmeldingen en het spel start niet meer op (4x niet) Vandaar dat ik grote schoonmaak wil.

Maar aangezien het z´n lust en leven is, is het wel belangrijk om z´n levenswerk veilig te stellen.
Bij Word, Excel, maar ook bij diverse pellen is vaak makkelijk terug tevinden waar bewaarde of zelfgemaakte item bewaard worden.
Aangezien ik Fritz verder ook niet kenis het voor mij ook zoeken. Daarom hoop ik via deze weg een kenner te vinden.
Ik ben ook al aan het zoeken op internet maar nog zonder succes.

Amaldo

Ik heb inmiddels de makers van Fritz gevonden. En zij zijn ook aanspreekbaar op www.chessbase.com.
Dus ik denk dat zij wel antwoord hebben.

Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan