Fritzbox en Quattrovox V

Status
Niet open voor verdere reacties.

Litsehimmel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2009
Hallo allemaal,

Na ruim een week te hebben aangeklungeld en zowel de helpdesk van XS4All als AVM (producent Fritzbox) te hebben platgebeld probeer ik maar elders een oplossing te vinden.

Ik ben sinds kort overgestapt van KPN ISDN/ADSL naar XS4All Only met bellen. Bij de overstap heb ik 4 telefoonnummers meegenomen. Het modem heb ik m.b.v. de handleiding geïnstalleerd, en via de helpdesk van AVM kwam ik erachter dat ik de NT1 helemaal niet meer zou hoeven gebruiken.

Het probleem is dat ik wel via één nummer naar buiten kan bellen maar niet gebeld kan worden. "Het nummer wat u gekozen heeft is onbereikbaar." Ik dacht dat ik alle instellingen in de FB goed had gedaan maar nu begin ik te twijfelen. Verder ben ik echt de draad kwijt over wat ik nu wel en niet moet programmeren (wel een 0 in de Quattro, geen 0, etc).

Is er iemand die mij - helder en duidelijk - kan uitleggen wat ik moet doen en hoe ik dat moet doen? Ik zit nu (inclusief overstap periode) bijna twee weken zonder telefoon en wordt zolangzamerhand echt stapelgek!

Groeten, een huismu(t)s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan