Front USB Doet Het Niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pawetor

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Hallo allemaal.

Ik heb al ruim anderhalf jaar een "nieuwe" computer.
Ik heb deze toen die tijd samen laten stellen bij MyCom.

Alleen de frontUSB, heeft het nooit gedaan.

Ik heb het nooit erg gevonden, maar nu zou ik inmiddels wel willen dat hij werkt.
Ik heb alleen geen idee waar de fout in kan zitten...

Ik heb mijn computer even op geschoeft en zag wel een kabletje vanuit de USB-richting uitsteken "1394" staat er op.
Een zwart kabletje, met daar achter op 7 kleine gaatjes.

Op mijn moeder board zie ik een aantal dingentjes waar mijn kabeltje op zou kunnen passen.
Maar ik weet alleen niet welke.

Maar misschien zit de fout ook in de computer zelf, dat hij de software niet kan vinden ofzo...

Ik heb een ASUS PB5 Moederboord.
En de bebuizing van mijn computer is een Coolermaster Centurion.
( http://www.it-service.be/webshop/images/wave/tqxm12.jpg Hier kan je de USB op zien die ik bedoel ).

Zou iemand mij please kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten,
Guido

Ik zou nooit zelf aan je pc knutselen. Een schokje statishe electishetijd
en je kan je computer weg gooien. Ik zou zeggen ga terug waar je hem gekocht heb. Want je moet nog garantie hebben zoniet doen ze het toch voor je. Want je heb recht op een werkende USB port.

Als er een defect is idd gewoon garantie claimen.

Als je beginner bent kun je inderdaad maar beter niet zelf knutselen in je PC, maar met dat statishe elektriciteit is onzin.

Ik ben zo gek heus nog niet, ik heb een oude pc nat besproeid, en hij werkte nog gewoon prima. Evenals dat je er een magneet bij houd, en je er bijv. aan zit terwijl de stroom er nog op staat.

Raar als een schokje elektriciteit je hele pc kan verknallen. :o

Ach, ik zou niet weten waarom je niet zelf even dat usb kabeltje op het moederbord zou kunnen aansluiten, is zeer simpel en ca. 5 sec. werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan