front usb hoe aan te sluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
ik heb een nieuwe systeemkast gekocht voor mijn computer met een nieuw moederbord.
nou zit er op de systeemklast allemaal draadjes voor speakers aan en uit knop resetknop en hdd lampje en power lampje en usb aansluiting hoe en waar moet ik die aansluiten???

Dat staat aangegeven in de handleiding van je moederbord.
De aansluitingen zitten meestal rechtsonder.

het is een pentium 2 processor met 200 mhz ik heb geen handleiding ervan. bij de systeemkast stond wel iets hoe ik de usb aan moest sluiten maar dat weas heel onduidelijk

Hoi,

Je zou everst kunne downloaden dan kun je zien welk moederbord je hebt.En dan zou je naar de manual van dat bord kunnen zoeken.

Modag

waar kan ik die downloaden het merk van de processor is intel maar van het moederbord??

ik heb het moederbord nog niet aangesloten dus kan ik ook niet kijken welke moederbord het is.
en aansluiten gaat niet want de aan uit knop zit ook zo'n stekkertje weet ik ook niet waar ik die op het moederbord moet plaatsen

ok bedankt heb ik helaas niks aan want het moederbord is kapot:(
maare ff iets anders ik zoek nog naar een moederbord maximaal pentium 3 500MHZ heeft iemand nog iets liggen?

Dan zul je even op marktplaats of soortgelijke site moeten koekeloeren denk ik. :)

Geplaatst door bartjuh_4
ok bedankt heb ik helaas niks aan want het moederbord is kapot:(
maare ff iets anders ik zoek nog naar een moederbord maximaal pentium 3 500MHZ heeft iemand nog iets liggen?

ik heb er nog een liggen, volgens mij 450 mhz zo'n grote koelblok zonder fan

ok heb je er een foto van ik heb wel intresse
email is ook goed----->bartjuh_@hotmail.com

sorry dat ik zo laat reageer, maar mijn account had geen (schrijf)rechten meer maar dat is weer in orde, ik stuur morgen wel een foto naar je mail, dat zei ik gisteren ook al maar ik kon mijn camera niet vinden maar die is weer terecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan