Frontgeluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart112

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Hallo wij hebben thuis onlangs een nieuwe medion pc met vista erop. Alles werkt er perfect op een ding na: het frontgeluid. Als ik daar een koptelefoon in doe dan komt er geen geluid uit
en met goedwerkende boxen het ik ook al geprobeerd of ik er geluid uitkrijg maar het wil maar niet werken.

Hallo wij hebben thuis onlangs een nieuwe medion pc met vista erop. Alles werkt er perfect op een ding na: het frontgeluid. Als ik daar een koptelefoon in doe dan komt er geen geluid uit
en met goedwerkende boxen het ik ook al geprobeerd of ik er geluid uitkrijg maar het wil maar niet werken.

goede drivers al geinstalleerd.

Een nieuwe pc? Even contact opnemen met Medion, dit hoort gewoon te werken.
Als de aansluitingen achter wel gewoon werken zal er iets niet goed zijn aansloten.

De goede drivers zijn geinstalleerd en op de achterkant werkt alles. Zou het kunnen dat er dan een kabeltje op het moederbord niet aangesloten is? Ik zou hierna kunnen kijken maar ik weet niet of je garantie verloopt als je hem openmaakt.

Dat zou kunnen inderdaad, vraag is even welke aansluiting je moet hebben. Even goed kijken op het moederbord naar aansluitingen met een audio opschrift.
Kijk even of de Medion verzegeld is. Zo ja, dan niet openmaken.
Je kunt ook altijd nog voor de zekerheid informeren bij de helpdesk natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan