Frontpage 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trikkel

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Ik heb windows XP prof en er zit frontpage 2000 op nu wil ik er 2002 opzetten omdat ik er een boekje van heb.Ik wil een website maken van mijn hond,maar heb dit dus nooit gedaan.Kan ik 2002 downloaden of moet ik die kopen en zo ja moet die andere er eerst af

Frontpage is een onderdeel van microsoft office. Dit is een pakket wat je kan kopen.
Waarschijnlijk zal je die andere eerst moeten verwijderen.
Omdat office een pakket (word, excel, frontpage, acces, powerpoint) is zullen de andere programma's (van office 2000) er ook af gaan. In de lijst software is office namelijk één programma.
Bij aankoop van frontpage 2002 zitten ook de andere programma's er ook bij. Je koopt dus niet frontpage maar heel office. Ook al heb je die anderen niet nodig.

Geplaatst door rve123
Frontpage is een onderdeel van microsoft office. Dit is een pakket wat je kan kopen.
Waarschijnlijk zal je die andere eerst moeten verwijderen.
Omdat office een pakket (word, excel, frontpage, acces, powerpoint) is zullen de andere programma's (van office 2000) er ook af gaan. In de lijst software is office namelijk één programma.
Bij aankoop van frontpage 2002 zitten ook de andere programma's er ook bij. Je koopt dus niet frontpage maar heel office. Ook al heb je die anderen niet nodig.
Dat wist ik niet,maar ik zoek eigelijk een makkelijke prog om een website te maken,ik moet nog veel leren op de pc,en je hebt me gister ook al goed geholpen,alles loopt perfect nu.:thumb: Maar ik weet niets van html,dus ik wil makkelijk beginnen,weet jij iets of moet ik een andere topic openen ?

Het is ook mogelijk om een site te maken met dreamwaver, maar deze zal je ook moeten kopen. Verder zijn er nog veel meer, maar met die programma's heb ik nog nooit gewerkt.
Waarom gebruik je niet frontpage 2000? Deze heb je al.

Geplaatst door rve123
Het is ook mogelijk om een site te maken met dreamwaver, maar deze zal je ook moeten kopen. Verder zijn er nog veel meer, maar met die programma's heb ik nog nooit gewerkt.
Waarom gebruik je niet frontpage 2000? Deze heb je al.
Oke dan zal ik er eens goed voor zitten en kijken wat het word.:thumb: Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan