FrontPage 2003 – Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans-jozef

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
Beste,
Kan ik FrontPage 2003 gebruiken?
Op mijn computer is wel Office 2007 geïnstalleerd.
Dienen er voorzorgen genomen te worden, of kan dit niet?
Graag uw reacties.
Met veel dank,
Frans Jozef

Je kunt zonder problemen Frontpage gebruiken en je hoeft totaal geen maatregelen te nemen.

CrashPuppy

Laatst bewerkt:
sharepoint is de vernieuwde frontpage :p net even wat anders maar wel leuk :)

Office 2003 en Frontpage

Hallo,

Mijn vraag is waar kan ik Frontpage downloaden gebruik zelf Office 2003 maar kan hem niet vinden? Of zit hij ergens verstopt?

Gaarne reactie a.u.b.

Castello:thumb:

Frontpage 2003

Beste,
Sorry dat het eventjes geduurd heeft, maar ik was op vakantie.
Ik zou het ook niet weten waar je Frontpage 2003 kunt douwnloaden, ik heb het aangekocht bij een software zaak (Fnac) enkele jaren geleden.
Met vriendelijke groeten,
Frans-Jozef

Frontpage niet meer te verkrijgen

Frontpage is niet meer... Wellicht dat het ergens te downloaden valt (illegaal), maar Microsoft levert geen enkele support meer voor het programma. Hetzelfde geldt voor serverextenties. Veel hostingbedrijven hebben hun klanten al aangeschreven dat ze deze zelfs gaan de-installeren.

Echter, Microsoft heeft een opvolger geïntroduceerd, nl. Expression Web. Ik heb het zelf via mijn werk ook kunnen uitproberen en de conclusie; werkt fantastisch! Zelfde look-and-feel als Frontpage, maar géén scriptvervuiling meer en er is in het programma rekening gehouden met de implementatie van geavanceerde PHP-, ASP en CSS codes. Kortom; voor de Frontpage gebruikers verandert er op het eerste gezicht weinig, terwijl het nieuwe programma nu ook voor de professionele webbouwers een goed alternatief is!

Het programma is als proef 30 dagen gratis te gebruiken (te downloaden vanaf de MS-website); hierna betaal je ongeveer 300 euro voor een standaard-licentie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan