Frontpage blijft ww vragen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coentjuh

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
Ik kan dus niet meer mn site vernieuwen...

www.sandraschaddelee.tk

telkens tik ik mn gebruikersnaam in en mn wachtwoord.. en ja ik typ het goed in en mn capslock staat niet aan..

telkens blijf ie mn wachtwoord vragen, terwilj die gewoon goed is..

8yfcsj.jpg

heb je niet toevallig net een spyware programma of een antivirus orogramma geinstaleerd,dit wil de boel wel eens tegen houden.

Als deze draaien even uitschakelen en dan nog eens proberen!

het gaat over je account bij lycos, klopt dat nog wel?

Ook dat helpt niet (als ik ze uit zet)..

maar hij deed het eerst ook met programma's :confused: dus tsja

:confused: Of ze zijn bij jou provider bezig met onderhoud,ik neem aan dat je gebruikersnaam en wachtwoord wel goed hebt dus daar zal het niet aan liggen.

euhhh..............heb je toevallig windows xp firewall aanstaan.

of proberen met een andere ftp programmatje erop te komen.

eens alles uitschakelen via---start---uitvoeren---msconfig.exe---opstarten---alles uitschakelen opnieuw opstarteen en nog eens proberen........

Geplaatst door marcel bosveld
:confused: Of ze zijn bij jou provider bezig met onderhoud,ik neem aan dat je gebruikersnaam en wachtwoord wel goed hebt dus daar zal het niet aan liggen.

euhhh..............heb je toevallig windows xp firewall aanstaan.

of proberen met een andere ftp programmatje erop te komen.

eens alles uitschakelen via---start---uitvoeren---msconfig.exe---opstarten---alles uitschakelen opnieuw opstarteen en nog eens proberen........

ook gedaan, helpt allemaal niets... firewall heb ik uitgezet, helpt ook niet:evil:

Laatst bewerkt:
:confused: ja als je alles al gedaan hebt,dan blijft er weinig over ik kan niets meer bedenken.

Slaap er een nachtje over,en wellicht als je morgen de pc opstart doet hij het.............maar vooral rustig blijven.:D

ja dat dacht ik pas ook.. maar nee hij doet niets meer sinds een week ofzo

maar toch bedankt voor jullie reacties!

Geen probleem ondervonden.
Net twee pagina's geupd, zelfs nieuwe directory aangemaakt.

Progje: Seagull FTP

:cool:

ik kan ook al maanden niet meer op mijn account van lycos, ik kan wel netjes inloggen daar en daar via webftp mijn site veranderen..

Ook de door mij gestelde vragen zijn niet beantwoord.
Kan jij wel gewoon inloggen? of zelfs dat niet?

probeer gewoon is een keer eest in te loggen en als hij dan zegt dat het niet goed is druk dan is op annuleren.
Ik heb dit probleem ook gehad en het bleek gewoon dat hij er wel op zat maar gewoon een foutmelding aangaf:confused:

Geplaatst door marcel bosveld
:8-0: uhm nee? Alles uitschakelen?!:confused:
Als je alles uitschakelt heb je een grote kans dat je pc niet meer opstart, dus liever niet.

James:)

Geplaatst door Stigter
ik kan ook al maanden niet meer op mijn account van lycos, ik kan wel netjes inloggen daar en daar via webftp mijn site veranderen..

Ook de door mij gestelde vragen zijn niet beantwoord.
Kan jij wel gewoon inloggen? of zelfs dat niet?

via de site kan ik wel inloggen..

maar als je hem upload heb je dus een ander wachtwoord he.. bij ftp gedoe.. daar doet ie gewoon niets als ik het wachtwoord in typ..

Als ik via netwerklocaties (ik weet dat het niet hoort:cool:) maar als ik daar mn site verander en wil uploaden, krijg ik het volgende..

Geplaatst door James007

:8-0: uhm nee? Alles uitschakelen?!:confused:
Als je alles uitschakelt heb je een grote kans dat je pc niet meer opstart, dus liever niet.

James:)

Bij MSCONFIG staan alleen de later toegevoegde programma's. Een direct gevolg van het uitschakelen zal dus niet het, niet kunnen opstarten, zijn.
Maar alles zomaar uitvinken is niet de bedoeling en zal ook niet helpen.

De melding komt gewoon van de webserver en heeft NIETS met spyware te maken.

Zeker weten dat dit je uploadgebruikersnaam is? Soms moet er nog @provider.nl achter.
Gebruik je de goede locatie om te uploaden (bestand, web publiceren)?

Zijn de FP ServerExtensies nog in orde? Lycos al gemaild?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan