Frontpage formulier wil niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanrooijen

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo

Ik heb compleet mijn eigen site gebouwd via frontpage. www.bodycontroltynaarlo.nl
Nu wil ik als laatste een webformulier bouwen zodat mensen bij naam producten kunnen selecteren en dit formulier kunnen verzenden zodat wij de bestelling klaar kunnen zetten of versturen.
Nu heb ik al een aantal dagen zitten proberen om dit voor elkaar te krijgen en heb ook de extensie via de provider geinstaleerd. Echter als ik op de knop verzenden druk krijg ik de melding:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Wie kan mij stap voor stap verder loodsen.

met vriendelijke groet

marco

Marco wat gebruik je om het formulier te verwerken ? PHP,ASP,...
Welke code heb je op dit moment, zo uit de lucht kunnen we moeilijk zien waar de fout zit.

Foutmelding lijkt me vrij duidelijk. eens je op submit klikt gaat hij ergens naartoe wat niet bestaat en/of fout verwijst.

Laatst bewerkt:
tja

Als je in frontpage een site bouwt dan kun je via formulieren een knop verzenden aan maken.
Via de eigenschappen van deze knop kun je er dan ook een e-mail adres aan verbinden.
Mijn e-mail adres is natuurlijk gewoon geldig maar toch krijg ik elke keer die fout melding.
Of frontpage met PHP of ASP werkt. Eigenlijk geen idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan