Frontpage in Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

titulaer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
IK heb Frontpage 2003, echter mijn taalinstelling in het Dutch doet het niet. Ik zie hem wel staan in de settings. Als ik hem aanklik dan zegt het progamma dat het de eerstvolgende keer dat het opstart de aangekozen taalinstelling zal kiezen. Nee hoor bij m,ij blijft het in het Engels. Wat nu, wie weet raad.:(

Er bestaan geen taalpaketten voor deze programma's. Als jij een engelse versie van FP hebt kun je hem niet dmv van een paar muisklikken vertalen.

Wat jij aanpast is denk ik de voertaal in je documenten. Waar probeer je dit aan te passen dan?

Of bedoel je iets anders?

Misschien bedoelde titulaer dit ook, maar...
Wil je de taalinstelling van bijvoorbeeld de spellingcontrole wijzigen, of bedoeling je die van alle menu's (bijv. Bestand i.p.v. File, Bewerken i.p.v. Edit...)

Gr. Jelle

Ik werk op mijn pc boven ook met Microsoft Frontpage 2003 in het engels, ik vind dit geen probleem.

Als je echt wil in je eigen taal werken, zit er niets ander op om een ned versie te kopen of hem ergens "van te halen"

Frontpage 2003

Mensen bedankt voor het antwoord, ik weet nu voldoende en kan verder aan de slag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan