Frontpage Office2003 autom.opstartprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky100

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2005
Beste forumleden,
in de hoop dat iemand dit leest en mij kan helpen, het volgende:

Als er vanuit sommige programma's een Online actie wordt gestart, wordt de opgeroepen pagina automatisch in het dan automatisch opgestarte programma FrontPage Office 2003 weergegeven.

Ik ben de laatste tijd met dit laatste programma aan de gang geweest en zal ongetwijfeld iets stoms hebben ingesteld.

Kan iemand mij zeggen hoe dit euvel te verhelpen?

Check even je instellingen bij Internet Explorer, extra, internetopties, programma's en dan met name onder de kop html editor.
Staat daar iets anders dan word?
En de rest van de opties? Iets met frontpage?

Geef eens een specifieker voorbeeld wat voor soort online actie, waar frontpage mee opent?
homepage, subpage, aanklikken van link, aanklikken van download.....

Beste Paul,

Ik heb even gekeken onder Internet opties e.a. en vond als HTML editor naar ik meen Frontpage.
Dacht het gevonden te hebben maar bij veranderen naar Microsoft Word, wordt de pagina nu als Word document afgebeeld, wat niet de bedoeling is.

Voorbeeld waar dit probleem optreedt is een programma waar ik simpel info van het internet kan halen.
De internetlink naar Pathfinder levert het onbedoelde resultaat onder de Word editor op.

Hoop dat ik dit mag maar de volgend reply heeft de 2e bijlage, samen zijn net te groot voor een reply.
Hoop meer duidelijkheid in de vraagstelling te hebben gegeven.

Bijlagen

• internetopties_window.jpg
    internetopties_window.jpg
    47,8 KB · Weergaven: 44
Deze bijlage geeft een beeld van het Telnet programma naar een internetsite, dat onder Word wordt gebracht.

Bijlagen

• van program_naar _net.jpg
    van program_naar _net.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 45
Zie mijn eerste probleem:

Na het terug zetten van de html editor van Word naar Frontpage, zit ik met nog een probleem, als ik nu Frontpage opstart en ik probeer een bestaand HTML bestand te openen, komt de vervelende Word editor in beeld, zodat ik nu ook niet meer met Frontpage mijn bestaande sites kan bewerken, pfffff!
Een ongeluk komt zelden alleen!

Ook niet na een herstart?

Als er vanuit sommige programma's een Online actie wordt gestart, wordt de opgeroepen pagina automatisch in het dan automatisch opgestarte programma FrontPage Office 2003 weergegeven.

Wat zou er moeten gebeuren / openen?

Overweeg eventueel office opnieuw te installeren, als je de "settings" niet kunt herstellen.

Probleem hardhandig verholpen

Het opnieuw installeren van Frontpage verhelpt in mijn geval alle problemen.

Toch jammer dat ik de "setting"niet gevonden heb die dit probleem verhelpt.

Een ding is zeker de bewuste setting (zoal die bestaat) bevindt zich onder Frontpage.

Bedankt voor je raad en de hulp

:( Het zal voor *altijd* een raadsel blijven.... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan