Frontpage probleem....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo beste mensen,

Wat ik nou weer aan mijn fiets heb hangen????:(
Ik ben bezig in Frontpage een site te bouwen wat aardig gaat. Kijk even op http://home.wanadoo.nl/rmjbos
Hier staat een opzetje. Als je nu naar de button "Cursusaanbod" gaat dan kan je kiezne om door middel van links door te gaan naar diverse cusrsussen. Alle links werken behalve die van "Persoonlijk Advies en Privé Lessen"
Het gekken is dat het in Frontpage zelf wel werkt maar zodra ik de boel upload werkt alleen die ene link niet???
Het maakt niet uit of het nu met Frontpage zelf upload en met een FTP Progje.....

Wie weet wat er mis is?

Thanks....

The requested URL /rmjbos/persoonlijk_advies_en_privé_less.htm was not found on this server.

het probleem zit 'm waarschijnlijk in de naam van de link die hij zoekt...

é wordt niet herkent denk ik. Noem de pagina eens anders.

succes!

Ik heb eerst het é veranderd maar dat hielp niet. Toen heb ik de pagina maar "Persoonlijk Advies" genoemd en dat werkt wel. Nooit gedacht dat het in een letter kon zitten. Mischien was de naam te lang???
Globe bedankt voor de hint....:thumb:

Tip!

Wat veel over het hoofd wordt gekeken met uploaden zijn de hoofdletters, ook de spacie in een link is niet overzichtelijk.

href="Persoonlijk%20Advies.htm"

Een type foutje zit er snel, persoonlijk vind ik het volgende overzichterlijkker.

href="persoonlijk-advies.htm"

Tis maar een tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan